Himpun verran harmittaa

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
McSeeker
Raavas Tonkija

Himpun verran harmittaa

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Olin suunnitellut tälle pitkälle viikonlopulle piippailureissuja mutta eikös prkl iskeny paha kuume lisämausteineen. Kelitkin olis ollu mitä parhaimmat. Argh :evil:

Noh, ei auta kun katsella kun muut piippailee youtubesta :D
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Maverick
Raavas Tonkija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maverick »

Pikaista paranemista. Missä päin Lohjaa vaikutat? Itse olen asunut Virkkalan suunnalla, Kässän naapurissa.

Oletko ajatellut sukelluskurssin suorittaa kun on tuo laitepuoli noinkin vesihenkinen?
Vitae pars historia est.
McSeeker
Raavas Tonkija

Maverick kirjoitti:Pikaista paranemista. Missä päin Lohjaa vaikutat? Itse olen asunut Virkkalan suunnalla, Kässän naapurissa.

Oletko ajatellut sukelluskurssin suorittaa kun on tuo laitepuoli noinkin vesihenkinen?
Onhan tuo mielessä käynyt kyllä. Harrastuksen puolesta pitäisi sitten melkein ostaa joku brownies third lung tyyppinen hookah laite jolla voisi sukellella ilman pulloja noin seitsemään metriin. On vaan pikkasen kalliita laitteita :) Ainakin lohjalla vedet on niin sameita ettei sukeltelusta täällä ole oikein iloa.

Muijalassa asustelen.

Piippailuvideoita
TAZ
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja TAZ »

Pikaista paranemista... kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.

Meikäläisellä taas jää ensi viikon etsinnät väliin kun joudun vaihtamaan piipparin, kenttälapion ja scoopin maastopukuun ja rynnäkkökivääriin. Puolustusvoimissa ei kuulemma mitenkään tulla toimeen ilman minua.

-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
McSeeker
Raavas Tonkija

TAZ kirjoitti:Pikaista paranemista... kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.

Meikäläisellä taas jää ensi viikon etsinnät väliin kun joudun vaihtamaan piipparin, kenttälapion ja scoopin maastopukuun ja rynnäkkökivääriin. Puolustusvoimissa ei kuulemma mitenkään tulla toimeen ilman minua.

-TAZ-
Kiitos kiitos :) Jahas, että pääset sitten tonkimaan ihan valtion piikkiin maita ja mantuja. Fiskars kenttälapio tulee varmasti pysymään yhtenä työkaluna. Onnea matkaan :)

Piippailuvideoita
Öhkömönkijä
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Öhkömönkijä »

paranemisia, hoitele ittes kuntoon. Jaksaa sitten tonkia maassa merellä ja ilmassa.
TAZ kirjoitti: ...Meikäläisellä taas jää ensi viikon etsinnät väliin kun joudun vaihtamaan piipparin, kenttälapion ja scoopin maastopukuun ja rynnäkkökivääriin.
-TAZ-

otahan Tatsi pro pointter harmaisiin mukaan. On jotain muutakin tekemistä poterossa kuin odottaa kuvitteellisen vihun rynnäkköjä. "Odottavan hiljaisuuden keskellä tazin pro pointer laulaa koruntonta soundiaan..".
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
Vastaa Viestiin