Olin suunnitellut tälle pitkälle viikonlopulle piippailureissuja mutta eikös prkl iskeny paha kuume lisämausteineen. Kelitkin olis ollu mitä parhaimmat. Argh
Noh, ei auta kun katsella kun muut piippailee youtubesta
Himpun verran harmittaa
Onhan tuo mielessä käynyt kyllä. Harrastuksen puolesta pitäisi sitten melkein ostaa joku brownies third lung tyyppinen hookah laite jolla voisi sukellella ilman pulloja noin seitsemään metriin. On vaan pikkasen kalliita laitteita Ainakin lohjalla vedet on niin sameita ettei sukeltelusta täällä ole oikein iloa.Maverick kirjoitti:Pikaista paranemista. Missä päin Lohjaa vaikutat? Itse olen asunut Virkkalan suunnalla, Kässän naapurissa.
Oletko ajatellut sukelluskurssin suorittaa kun on tuo laitepuoli noinkin vesihenkinen?
Muijalassa asustelen.
Pikaista paranemista... kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.
Meikäläisellä taas jää ensi viikon etsinnät väliin kun joudun vaihtamaan piipparin, kenttälapion ja scoopin maastopukuun ja rynnäkkökivääriin. Puolustusvoimissa ei kuulemma mitenkään tulla toimeen ilman minua.
-TAZ-
Meikäläisellä taas jää ensi viikon etsinnät väliin kun joudun vaihtamaan piipparin, kenttälapion ja scoopin maastopukuun ja rynnäkkökivääriin. Puolustusvoimissa ei kuulemma mitenkään tulla toimeen ilman minua.
-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
Kiitos kiitos Jahas, että pääset sitten tonkimaan ihan valtion piikkiin maita ja mantuja. Fiskars kenttälapio tulee varmasti pysymään yhtenä työkaluna. Onnea matkaanTAZ kirjoitti:Pikaista paranemista... kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.
-TAZ-
- Öhkömönkijä
- Kunniajäsen
paranemisia, hoitele ittes kuntoon. Jaksaa sitten tonkia maassa merellä ja ilmassa.
otahan Tatsi pro pointter harmaisiin mukaan. On jotain muutakin tekemistä poterossa kuin odottaa kuvitteellisen vihun rynnäkköjä. "Odottavan hiljaisuuden keskellä tazin pro pointer laulaa koruntonta soundiaan..".
TAZ kirjoitti: ...Meikäläisellä taas jää ensi viikon etsinnät väliin kun joudun vaihtamaan piipparin, kenttälapion ja scoopin maastopukuun ja rynnäkkökivääriin.
-TAZ-
otahan Tatsi pro pointter harmaisiin mukaan. On jotain muutakin tekemistä poterossa kuin odottaa kuvitteellisen vihun rynnäkköjä. "Odottavan hiljaisuuden keskellä tazin pro pointer laulaa koruntonta soundiaan..".
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer