Metallinetsin ja älypuhelin

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
Bumerangi
Metallinetsijä
Viestit: 346
Liittynyt: 22 Touko 2013, 20:52

Metallinetsin ja älypuhelin

Viesti Kirjoittaja Bumerangi »

Tästä oli vissiin jo joskus juttua, mutta koskakohan joku valmistaja keksii tehdä älypuhelimen kanssa yhteensopivan laitteen?
Tämä toisi melkoisen paljon mielestäni ominaisuuksia laitteeseen. Esim. GPS-ominaisuudet, sekä Bluetooth yhdistetyt keskusyksikkö, kuulokkeet ja kela.
Puhelimen ohjelmisto voisi toimia vaikkapa Endomondo urheilusovelluksen tapaan.

Vai onko jotain tämäntyyppistä jo olemassa...!?

Tuleeko porukalle muita ideoita mieleen?
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3373
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Metallinetsin ja älypuhelin

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

ottaen huomioon kuinka herkkä laite metallinpaljastin on kaikille radio- ja sähköhäiriöille... :roll:
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Bumerangi
Metallinetsijä
Viestit: 346
Liittynyt: 22 Touko 2013, 20:52

Re: Metallinetsin ja älypuhelin

Viesti Kirjoittaja Bumerangi »

No onhan se tietysti herkkä, mutta itse puhuin useasti puhelimeen samaan aikaan huitoessani Deussilla. Ikinä ei ollut mitään häiriöitä. Sama juttu nyt Fisherin kanssa. Joten itse en ole havainnut mitään ongelmaa. Ainakaan toistaiseksi :roll:
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Metallinetsin ja älypuhelin

Viesti Kirjoittaja Bruin »

Ei ihan aiheeseen mutta, vaihdoitko Bumerangi XP Deus (langaton)etsimen Fisheriin :?: Miksi :?:
Itsellä tässä mahdollisesti uuden etsimen hankinta edessä ja olen miettinyt tota langatonta XP Deus:sia.
Avatar
Bumerangi
Metallinetsijä
Viestit: 346
Liittynyt: 22 Touko 2013, 20:52

Re: Metallinetsin ja älypuhelin

Viesti Kirjoittaja Bumerangi »

Joo, vaihdoin. En pitänyt Deussin varresta. Vaikka laite oli kevyt, niin varsinkin ison kelan kanssa varsi tuntui väjältä. Itse kun jouduin pitämään säädön täysin auki, niin huitoessa varsi tuntui jotenkin löysältä. Yritin tähän jos jonkinnäköistä patenttia, mutta lopulta eri vaiheiden jälkeen päädyin Fisheriin.
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Metallinetsin ja älypuhelin

Viesti Kirjoittaja Bruin »

Ok, eli metallinlöytökyvyssä ei ollut ongelmia Deussissa :?: Itse olen 188 cm pitkä, onkohan minulla sama ongelma varren kanssa :?:
Avatar
Bumerangi
Metallinetsijä
Viestit: 346
Liittynyt: 22 Touko 2013, 20:52

Re: Metallinetsin ja älypuhelin

Viesti Kirjoittaja Bumerangi »

Teknisesti Deussissa ei ollut mitään vikaa. Yksi asia mikä ärsytti oli kelan akku. Täydellä sensitiivisyydellä tuntui että akku olisi ollut kokoajan tyhjä. Syvyystunkeuma ei ole mielestäni yhtähyvä kuin Fisherissä, mutta erottelukyky(nopeus) ihan omaa luokkaansa.

Itse olen 185cm ja koin tuon varren lyhyeksi. Mutta kannattaa koeheilutella Deussi, niin sitten tietää sopiiko se omaan hanskaan kuinka hyvin! :wink:
ehkä
Kunniajäsen
Viestit: 1304
Liittynyt: 23 Heinä 2012, 13:55
Paikkakunta: kossu

Re: Metallinetsin ja älypuhelin

Viesti Kirjoittaja ehkä »

Bumerangi kirjoitti:Teknisesti Deussissa ei ollut mitään vikaa. Yksi asia mikä ärsytti oli kelan akku. Täydellä sensitiivisyydellä tuntui että akku olisi ollut kokoajan tyhjä. Syvyystunkeuma ei ole mielestäni yhtähyvä kuin Fisherissä, mutta erottelukyky(nopeus) ihan omaa luokkaansa.

Itse olen 185cm ja koin tuon varren lyhyeksi. Mutta kannattaa koeheilutella Deussi, niin sitten tietää sopiiko se omaan hanskaan kuinka hyvin! :wink:
Kyllä se mulle ainakin on varsi piisannu,vaikka korkeus on 196cm ja ei kait sitä täysillä herkyyksillä
Voi mennä....ei ainakaan tääläpäin.
Peloissa niin paljon alumiini silppua. :cry:
Vastaa Viestiin