Tästä oli vissiin jo joskus juttua, mutta koskakohan joku valmistaja keksii tehdä älypuhelimen kanssa yhteensopivan laitteen?
Tämä toisi melkoisen paljon mielestäni ominaisuuksia laitteeseen. Esim. GPS-ominaisuudet, sekä Bluetooth yhdistetyt keskusyksikkö, kuulokkeet ja kela.
Puhelimen ohjelmisto voisi toimia vaikkapa Endomondo urheilusovelluksen tapaan.
Vai onko jotain tämäntyyppistä jo olemassa...!?
Tuleeko porukalle muita ideoita mieleen?
Metallinetsin ja älypuhelin
Re: Metallinetsin ja älypuhelin
ottaen huomioon kuinka herkkä laite metallinpaljastin on kaikille radio- ja sähköhäiriöille... 
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Re: Metallinetsin ja älypuhelin
No onhan se tietysti herkkä, mutta itse puhuin useasti puhelimeen samaan aikaan huitoessani Deussilla. Ikinä ei ollut mitään häiriöitä. Sama juttu nyt Fisherin kanssa. Joten itse en ole havainnut mitään ongelmaa. Ainakaan toistaiseksi 
Re: Metallinetsin ja älypuhelin
Ei ihan aiheeseen mutta, vaihdoitko Bumerangi XP Deus (langaton)etsimen Fisheriin
Miksi
Itsellä tässä mahdollisesti uuden etsimen hankinta edessä ja olen miettinyt tota langatonta XP Deus:sia.
Itsellä tässä mahdollisesti uuden etsimen hankinta edessä ja olen miettinyt tota langatonta XP Deus:sia.
Re: Metallinetsin ja älypuhelin
Joo, vaihdoin. En pitänyt Deussin varresta. Vaikka laite oli kevyt, niin varsinkin ison kelan kanssa varsi tuntui väjältä. Itse kun jouduin pitämään säädön täysin auki, niin huitoessa varsi tuntui jotenkin löysältä. Yritin tähän jos jonkinnäköistä patenttia, mutta lopulta eri vaiheiden jälkeen päädyin Fisheriin.
Re: Metallinetsin ja älypuhelin
Ok, eli metallinlöytökyvyssä ei ollut ongelmia Deussissa
Itse olen 188 cm pitkä, onkohan minulla sama ongelma varren kanssa 
Re: Metallinetsin ja älypuhelin
Teknisesti Deussissa ei ollut mitään vikaa. Yksi asia mikä ärsytti oli kelan akku. Täydellä sensitiivisyydellä tuntui että akku olisi ollut kokoajan tyhjä. Syvyystunkeuma ei ole mielestäni yhtähyvä kuin Fisherissä, mutta erottelukyky(nopeus) ihan omaa luokkaansa.
Itse olen 185cm ja koin tuon varren lyhyeksi. Mutta kannattaa koeheilutella Deussi, niin sitten tietää sopiiko se omaan hanskaan kuinka hyvin!
Itse olen 185cm ja koin tuon varren lyhyeksi. Mutta kannattaa koeheilutella Deussi, niin sitten tietää sopiiko se omaan hanskaan kuinka hyvin!
Re: Metallinetsin ja älypuhelin
Kyllä se mulle ainakin on varsi piisannu,vaikka korkeus on 196cm ja ei kait sitä täysillä herkyyksilläBumerangi kirjoitti:Teknisesti Deussissa ei ollut mitään vikaa. Yksi asia mikä ärsytti oli kelan akku. Täydellä sensitiivisyydellä tuntui että akku olisi ollut kokoajan tyhjä. Syvyystunkeuma ei ole mielestäni yhtähyvä kuin Fisherissä, mutta erottelukyky(nopeus) ihan omaa luokkaansa.
Itse olen 185cm ja koin tuon varren lyhyeksi. Mutta kannattaa koeheilutella Deussi, niin sitten tietää sopiiko se omaan hanskaan kuinka hyvin!
Voi mennä....ei ainakaan tääläpäin.
Peloissa niin paljon alumiini silppua.
