Olipas ankeutta ja kummallisuutta. Olin hetken aikaa pellolla ja nousi vain mieletön määrä roskaa. Siirryin metsän puolelle ja kas kummaa, sinne oli ilmestynyt eilisen jälkeen Romanialaisten leiri, kolma telttaa. Päättäväisesti hämmennystä herättäen tetsarit päällä ja piippari kädessä suunta sinne, kolikoitatahan sieltä pitäis löytyy pilvin pimein, ei löytynyt, ei oo vissiin pisnekset sujunut.Ei löytynyt kuin roskaa ja pari huivipäistä kummissaan olevaa muinaisjäännöstä.
Takaisin pellolle vielä hetkeks josko sais vielä jotain ylös. Nousi sieltä vielä muutama kumma juttu, 1 penni, jotain sälää ja mieltä kaiken tämän jälkeen erityisesti lämmitti leijona nappi. Pitää olla vähäänkin tyytyväinen.
Soitin vielä maan omistajalle lopuks että kyseinen ryhmä pitää majaa kallion takana, 100 metriä sen talosta ja on roskannut jo vuorokaudessa kiitettävästi, isäntä oli varsin kiitollinen.
Mä oon aina ihmetellyt että noi Romanialaiset on kyllä ihme jengii, tuolla ne istuu kadulla ja ojentaa mulle kupista bussirahoja, sitten kun yrität ottaa niin ne suuttuu....

Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.