Ja hetken luulin löytäneeni markkasen vuodelta 1949. Hämäävästi on kulunut, mutta taitaa ikävä kyllä olla vuosimallia 1943.


Kyllä se valitettavasti on 1943. Kolmosessa näkyy pieni rako pallukassa. vertailun vuoksi: http://www.huuto.net/kohteet/1-markka-1 ... /202286031Ekomasteri kirjoitti:Näyttää kyllä erehdyttävän paljon ysiltä