Just se hämäävä 1 mk

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Rex Nullius
Viestit: 12
Liittynyt: 06 Tammi 2012, 17:39

Just se hämäävä 1 mk

Viesti Kirjoittaja Rex Nullius »

Ihan hyvin tuolta lumen alta vielä saa tongittua..

Ja hetken luulin löytäneeni markkasen vuodelta 1949. Hämäävästi on kulunut, mutta taitaa ikävä kyllä olla vuosimallia 1943. :x


Kuva
Miscuit utile dulci.
Ekomasteri
Kunniajäsen
Viestit: 1606
Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29

Viesti Kirjoittaja Ekomasteri »

Näyttää kyllä erehdyttävän paljon ysiltä :shock:
-Golden King DPR Plus -XP-Deus -Garrett pro pointer
appenzell
Kunniajäsen
Viestit: 1147
Liittynyt: 06 Marras 2009, 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja appenzell »

Ekomasteri kirjoitti:Näyttää kyllä erehdyttävän paljon ysiltä :shock:
Kyllä se valitettavasti on 1943. Kolmosessa näkyy pieni rako pallukassa. vertailun vuoksi: http://www.huuto.net/kohteet/1-markka-1 ... /202286031
Avatar
Rex Nullius
Viestit: 12
Liittynyt: 06 Tammi 2012, 17:39

Viesti Kirjoittaja Rex Nullius »

Kiitoksia Appenzell, tuo linkki on kyllä TODELLA SELVENTÄVÄ, ikävä kyllä..
Miscuit utile dulci.
Avatar
Kätkäläinen
Kunniajäsen
Viestit: 1830
Liittynyt: 19 Touko 2011, 15:53
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

Voi harmi :( Se on kyllä toi kolmonen tehty piruuttaan tollaseks :wink:
Vastaa Viestiin