Garrett Ace 250

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Etsijä82
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

appenzell kirjoitti:Kiitos vastauksesta Etsijä82, nyt uskaltaa paremmin mielin edes kokeilla kerran tai kaksi vedessä. Tähän mennessä olen vain juossut aaltoja pakoon!
Muista huolellisesti pestä etsinnän jälkeen makealla vedellä kela+muut osat, jotka joutuivat kosketukseen suolaveden kanssa. 8)
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)

Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Jooo

Viesti Kirjoittaja Jooo »

Ei malta odottaa että Ace 250 saapuu, Finndetectorilla joku toimitusongelma...
Ultraäänipesuri löytöjen pesuun tuli jo. :)
kalle
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja kalle »

Tänään se Ace sitten tilattiin. Toivottavasti se saapuu lähipostiin jo tulevalla viikolla että pääsee testailemaan.

Asiasta on kotona ollut puhetta jo pitempään, mutta aina on ollut (muka) tärkeämpiä rahanreikiä. Teini-ikäinen poikani, kun asian hänelle kerroin, päästi melkoisen intiaanikiljaisun ja teki oikein kunnon rokkizumban asian kunniaksi :)

Eli piipparointikaveri löytyy omasta takaa :D
McSeeker
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Kaivuuonnea uusille piipparoijille :)
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
kalle
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja kalle »

Kiitos kiitos.

Lapio on teroitettu, karttoja tutkittu ja lupaavia piipparointipaikkoja mietitty. Enää ei puutu kuin piippari.
patti
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja patti »

kalle kirjoitti:Kiitos kiitos.

Lapio on teroitettu, karttoja tutkittu ja lupaavia piipparointipaikkoja mietitty. Enää ei puutu kuin piippari.
Jos tänään tilaat niin ylihuomenna se on jo kädessä ;) Ja tervetuloa mielenkiintoisen harrastuksen pariin.

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
VanhaKettu

Viesti Kirjoittaja VanhaKettu »

No niin nyt tuli sitten uutena harrastajana hankittua Garret Ace, noin 5 min sitten lähti tilaus Finndetectorille.
Sitten vain piipparoimaan :D
patti
Kunniajäsen

VanhaKettu kirjoitti:No niin nyt tuli sitten uutena harrastajana hankittua Garret Ace, noin 5 min sitten lähti tilaus Finndetectorille.
Onneksi olkoon uuden harrastuksen johdosta. Varovasti sitten, tää voi viedä kaiken vapaa-ajan ;)

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

VanhaKettu

patti kirjoitti:
VanhaKettu kirjoitti:No niin nyt tuli sitten uutena harrastajana hankittua Garret Ace, noin 5 min sitten lähti tilaus Finndetectorille.
Onneksi olkoon uuden harrastuksen johdosta. Varovasti sitten, tää voi viedä kaiken vapaa-ajan ;)

t. patti
Saas nähdä, kun on niin monta muutakin harrastusta jotka vievät "kaiken" ajan :lol:
jaakkovaakko

Viesti Kirjoittaja jaakkovaakko »

Puolituntia sitten tilattu ACE. Uusi harrastus Geokätkennän ym. lisäksi. Toivottavasti saa nuo teini-ikäiset mukaan uuteen harrastukseen :P
JN
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja JN »

Kyllähän ne mukaan saa, kun näytät Patin ja TAZ:n kolikko määrät:) Lehijärven rantoja olen jo aika tehokkaasti tyhjentänyt, Apparalla kävin viime syksynä pari kertaa ja oli pettymys suhteessa kävijä määriin samoin Tervaniemi. Aulangolla OLI aika hyvin kolikkoa viime syksynä :) Tosin onhan noita rantoja täällä kylällä aikans paljon.
jaakkovaakko

Viesti Kirjoittaja jaakkovaakko »

Jep. Sitten kun siirytään pohjoisemmaksi Hämeenlinnaa , missä tenavana taapersin , on sijainnut vanha kestikievari ym. voi asia kehkeytyä mielenkiintoiseksi :wink:
patti
Kunniajäsen

VanhaKettu kirjoitti: Saas nähdä, kun on niin monta muutakin harrastusta jotka vievät "kaiken" ajan :lol:
Tällä harrastuksella tuntuu olevan tapana syrjäyttää muut harrastukset, vähän niinkuin tehdä vallankaappaus :D
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

VanhaKettu

patti kirjoitti:
VanhaKettu kirjoitti: Saas nähdä, kun on niin monta muutakin harrastusta jotka vievät "kaiken" ajan :lol:
Tällä harrastuksella tuntuu olevan tapana syrjäyttää muut harrastukset, vähän niinkuin tehdä vallankaappaus :D
Kunhan nyt ensin jotain löytäisi, tällähetkellä en ole mitään hienoa vielä löytänyt, vai erään erikoisen raudoitetun tukinpätkän.
Taurus
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Taurus »

Onko 250 ja 150 mallien välillä minkälaisia eroja? Esim. singnaalien vahvuuksien suhteen vai onko 250 mallissa vain enemmän jotain lisäominaisuuksia? Kumpikohan kannattaisi hankkia? Lähinnä metsissä ja pelloilla olisi tarkoitus piipparoida ja ehkä löytää vanhempaakin metallia kuin 100v :D
Mc_Mursu
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Mc_Mursu »

Tehot on varmaan aika pitkälti samat, mutta 250:ssä tarkempi erottelu ja pinpoint.
Ehdottomasti Ace 250, on mun mielipiteeni.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Taurus
Kunniajäsen

250 + pin-pointer lähti tilaukseen :wink:
McSeeker
Raavas Tonkija

Taurus kirjoitti:250 + pin-pointer lähti tilaukseen :wink:
Voin jo etukäteen sanoa että hauskaa tulee olemaan noilla kamoilla piippailla :)

Piippailuvideoita
appenzell
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja appenzell »

Minä piippaan ihan samoilla, ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Ainut ongelma on minulla ollut vedessä, jossa aallot laittavat koneen piippailemaan turhaan. Mutta tyynellä säällä meressäkin onnistuu.
McSeeker
Raavas Tonkija

appenzell kirjoitti:
Minä piippaan ihan samoilla, ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Ainut ongelma on minulla ollut vedessä, jossa aallot laittavat koneen piippailemaan turhaan. Mutta tyynellä säällä meressäkin onnistuu.
Joo no herkkyyttä vaan pienemmälle niin varmasti helpottaa?

Piippailuvideoita
appenzell
Kunniajäsen

McSeeker kirjoitti:
appenzell kirjoitti:
Joo no herkkyyttä vaan pienemmälle niin varmasti helpottaa?
eipä hirveesti helpottunut tai siis se riippuu ihan aallokosta, ajattelin vielä yrittää niputtaa kaapelin paremmin kiinni varteen jos se olisi ongelmani..
Taurus
Kunniajäsen

Kolikko-moodilla piippailee turhan usein korkkeja ym. roskaa. Muuten vaikuttaa varsin oivalta peliltä pro-pointerin kanssa. Jäin heti koukkuun :D
Garrett AT Pro

Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Luopio
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Luopio »

http://www.webkauppa.finndetector.com/g ... p-268.html
Tollasen tilata pamautin ace 250, onko kellään kokemuksia kelasta
Golden mask 4

Taivas varjele mitä sieltä tulee
salomon

Viesti Kirjoittaja salomon »

Olen parina iltana käynyt paikallisen tanssilavan pihamaata lävitse ja jotenkin pisti miettimään paristojen varauksen tila... ekalla kerralla löytyi n. 5e edestä kolikoita ja satunnainen määrä pennejä ja yksi markan kolikko. Tänään löytyi vain 1 penni ja runsaasti 5 pennin kolikoita sekä 10 että 20 ja 50 pennisiä.

Elikkäs kysymykseni lienee tämä että miten akkujen / paristojen varauksen tila vaikuttaa (jos vaikuttaa) saatuihin signaaleihin / piippauksiin? Molemmilla kerroilla samat oli asetukset, joskin toisella kerralla pariston pykälä oli laskenut 2 palkkia.

Muuten olen tyytyväinen kyseiseen vehkeeseen, peruskelallakin tuntuu löytyvän yhtä jos toista! :D Pinpointteria tosin huutaisi niin jäisi turhat heiluttelut ja kaivelut vähemmälle.
appenzell
Kunniajäsen

patterien tila ei pitäisi hirveästi tai siis ollenkaan vaikuttaa signaaleihin, ellei patterit ole täysin tyhjiä. ei ainakaan minun 250:ssä.
Vastaa Viestiin