Muista huolellisesti pestä etsinnän jälkeen makealla vedellä kela+muut osat, jotka joutuivat kosketukseen suolaveden kanssa.appenzell kirjoitti:Kiitos vastauksesta Etsijä82, nyt uskaltaa paremmin mielin edes kokeilla kerran tai kaksi vedessä. Tähän mennessä olen vain juossut aaltoja pakoon!
Garrett Ace 250
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Tänään se Ace sitten tilattiin. Toivottavasti se saapuu lähipostiin jo tulevalla viikolla että pääsee testailemaan.
Asiasta on kotona ollut puhetta jo pitempään, mutta aina on ollut (muka) tärkeämpiä rahanreikiä. Teini-ikäinen poikani, kun asian hänelle kerroin, päästi melkoisen intiaanikiljaisun ja teki oikein kunnon rokkizumban asian kunniaksi
Eli piipparointikaveri löytyy omasta takaa
Asiasta on kotona ollut puhetta jo pitempään, mutta aina on ollut (muka) tärkeämpiä rahanreikiä. Teini-ikäinen poikani, kun asian hänelle kerroin, päästi melkoisen intiaanikiljaisun ja teki oikein kunnon rokkizumban asian kunniaksi
Eli piipparointikaveri löytyy omasta takaa
Jos tänään tilaat niin ylihuomenna se on jo kädessä Ja tervetuloa mielenkiintoisen harrastuksen pariin.kalle kirjoitti:Kiitos kiitos.
Lapio on teroitettu, karttoja tutkittu ja lupaavia piipparointipaikkoja mietitty. Enää ei puutu kuin piippari.
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
-
Onneksi olkoon uuden harrastuksen johdosta. Varovasti sitten, tää voi viedä kaiken vapaa-ajanVanhaKettu kirjoitti:No niin nyt tuli sitten uutena harrastajana hankittua Garret Ace, noin 5 min sitten lähti tilaus Finndetectorille.
Sitten vain piipparoimaan
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Excalibur 2
GM3
-
Saas nähdä, kun on niin monta muutakin harrastusta jotka vievät "kaiken" ajanpatti kirjoitti:Onneksi olkoon uuden harrastuksen johdosta. Varovasti sitten, tää voi viedä kaiken vapaa-ajanVanhaKettu kirjoitti:No niin nyt tuli sitten uutena harrastajana hankittua Garret Ace, noin 5 min sitten lähti tilaus Finndetectorille.
Sitten vain piipparoimaan
t. patti
-
Kyllähän ne mukaan saa, kun näytät Patin ja TAZ:n kolikko määrät:) Lehijärven rantoja olen jo aika tehokkaasti tyhjentänyt, Apparalla kävin viime syksynä pari kertaa ja oli pettymys suhteessa kävijä määriin samoin Tervaniemi. Aulangolla OLI aika hyvin kolikkoa viime syksynä Tosin onhan noita rantoja täällä kylällä aikans paljon.
-
-
Kunhan nyt ensin jotain löytäisi, tällähetkellä en ole mitään hienoa vielä löytänyt, vai erään erikoisen raudoitetun tukinpätkän.patti kirjoitti:Tällä harrastuksella tuntuu olevan tapana syrjäyttää muut harrastukset, vähän niinkuin tehdä vallankaappausVanhaKettu kirjoitti: Saas nähdä, kun on niin monta muutakin harrastusta jotka vievät "kaiken" ajan
Joo no herkkyyttä vaan pienemmälle niin varmasti helpottaa?appenzell kirjoitti:Minä piippaan ihan samoilla, ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Ainut ongelma on minulla ollut vedessä, jossa aallot laittavat koneen piippailemaan turhaan. Mutta tyynellä säällä meressäkin onnistuu.Taurus kirjoitti:250 + pin-pointer lähti tilaukseen
eipä hirveesti helpottunut tai siis se riippuu ihan aallokosta, ajattelin vielä yrittää niputtaa kaapelin paremmin kiinni varteen jos se olisi ongelmani..McSeeker kirjoitti:Joo no herkkyyttä vaan pienemmälle niin varmasti helpottaa?appenzell kirjoitti:Minä piippaan ihan samoilla, ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Ainut ongelma on minulla ollut vedessä, jossa aallot laittavat koneen piippailemaan turhaan. Mutta tyynellä säällä meressäkin onnistuu.Taurus kirjoitti:250 + pin-pointer lähti tilaukseen
Kolikko-moodilla piippailee turhan usein korkkeja ym. roskaa. Muuten vaikuttaa varsin oivalta peliltä pro-pointerin kanssa. Jäin heti koukkuun
Garrett AT Pro
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
http://www.webkauppa.finndetector.com/g ... p-268.html
Tollasen tilata pamautin ace 250, onko kellään kokemuksia kelasta
Tollasen tilata pamautin ace 250, onko kellään kokemuksia kelasta
Golden mask 4
Taivas varjele mitä sieltä tulee
Taivas varjele mitä sieltä tulee
Olen parina iltana käynyt paikallisen tanssilavan pihamaata lävitse ja jotenkin pisti miettimään paristojen varauksen tila... ekalla kerralla löytyi n. 5e edestä kolikoita ja satunnainen määrä pennejä ja yksi markan kolikko. Tänään löytyi vain 1 penni ja runsaasti 5 pennin kolikoita sekä 10 että 20 ja 50 pennisiä.
Elikkäs kysymykseni lienee tämä että miten akkujen / paristojen varauksen tila vaikuttaa (jos vaikuttaa) saatuihin signaaleihin / piippauksiin? Molemmilla kerroilla samat oli asetukset, joskin toisella kerralla pariston pykälä oli laskenut 2 palkkia.
Muuten olen tyytyväinen kyseiseen vehkeeseen, peruskelallakin tuntuu löytyvän yhtä jos toista! Pinpointteria tosin huutaisi niin jäisi turhat heiluttelut ja kaivelut vähemmälle.
Elikkäs kysymykseni lienee tämä että miten akkujen / paristojen varauksen tila vaikuttaa (jos vaikuttaa) saatuihin signaaleihin / piippauksiin? Molemmilla kerroilla samat oli asetukset, joskin toisella kerralla pariston pykälä oli laskenut 2 palkkia.
Muuten olen tyytyväinen kyseiseen vehkeeseen, peruskelallakin tuntuu löytyvän yhtä jos toista! Pinpointteria tosin huutaisi niin jäisi turhat heiluttelut ja kaivelut vähemmälle.