Kultasormus vai mikä?

Oletko löytänyt omituisen esineen? Näytä tunnistamaton löytösi ja aarremaanalla.comin jäsenet yrittävät auttaa sinua selvittämään mistä on kysymys.
Avatar
make898
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 13:20

Kultasormus vai mikä?

Viesti Kirjoittaja make898 »

mikäs sormus tämä on? siinä on kaks leimaa mutta niin huono näkö että en saa selvää eikä kamerakaan ota kunnon kuvaa.



Kuva
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Re: Kultasormus vai mikä?

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

Taitaa olla Mannesormus :wink:
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Avatar
Mc_Mursu
Kunniajäsen
Viestit: 1594
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 14:45
Paikkakunta: Vantaa, Korso

Viesti Kirjoittaja Mc_Mursu »

Leimat varmastikkin "585" ja sen alapuolella "14K", kuten tässä: http://mursun.kuvat.fi/kuvat/vip/Metall ... G_6881.JPG

Vaikuttaisi tyypilliseltä "mannesormukselta". Massivinen kantasormus, jossa kullan leimat ja saattaa se kullalta näyttääkin, mutta todellisuudessa se ei ole kultaa nähnytkään. Ihan kivahan tuo on löytönä joka tapauksessa. Kadulla tuosta saa pulittaa useamman euron.

Kuviot tuntuvat olevan aika sormus kohtaisia.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Avatar
RJR
Kunniajäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 08 Loka 2007, 21:54
Paikkakunta: Oripää Finland

Viesti Kirjoittaja RJR »

Pari tommosta "Isoisän viimeinen kultasormus, vain 100 kruunua , ole niin hyvä" -sormusta olen myös löytänyt ja paria on romanialaiset kerjäläiset yrittäneet mulle myydäkkin. Messinkiä, luulisin.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä :) ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Vastaa Viestiin