
Kultasormus vai mikä?
Re: Kultasormus vai mikä?
Taitaa olla Mannesormus 
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Leimat varmastikkin "585" ja sen alapuolella "14K", kuten tässä: http://mursun.kuvat.fi/kuvat/vip/Metall ... G_6881.JPG
Vaikuttaisi tyypilliseltä "mannesormukselta". Massivinen kantasormus, jossa kullan leimat ja saattaa se kullalta näyttääkin, mutta todellisuudessa se ei ole kultaa nähnytkään. Ihan kivahan tuo on löytönä joka tapauksessa. Kadulla tuosta saa pulittaa useamman euron.
Kuviot tuntuvat olevan aika sormus kohtaisia.
Vaikuttaisi tyypilliseltä "mannesormukselta". Massivinen kantasormus, jossa kullan leimat ja saattaa se kullalta näyttääkin, mutta todellisuudessa se ei ole kultaa nähnytkään. Ihan kivahan tuo on löytönä joka tapauksessa. Kadulla tuosta saa pulittaa useamman euron.
Kuviot tuntuvat olevan aika sormus kohtaisia.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Pari tommosta "Isoisän viimeinen kultasormus, vain 100 kruunua , ole niin hyvä" -sormusta olen myös löytänyt ja paria on romanialaiset kerjäläiset yrittäneet mulle myydäkkin. Messinkiä, luulisin.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä
) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
