Tietääkö kukaan paikkaa mistä saisi kohtuu hinnalla tilattua hyvän pitkävartisen sand scoopin ?
Amerikan mantereella liikkeitä on useitakin mutta hinnat menee tullien ja postikulujen jälkeen turhan kalliiksi.
hiekkasihti
hiekkasihti
Minelab Excalibur II +( Intruder 12" myytävänä)Garrett pro pointer.
Re: hiekkasihti
Miksi et väsäisi tommosta sand scoopia ihan itse..Serkku rakensi toimivan pitkävartisen sand scoopin itse ruostumattomasta teräksestä ja tässä joku on itse tehnyt hieman vastaavan tekeleen: http://www.youtube.com/watch?v=mumoY9Iq4cUcpapalo kirjoitti:Tietääkö kukaan paikkaa mistä saisi kohtuu hinnalla tilattua hyvän pitkävartisen sand scoopin ?
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Re: hiekkasihti
Offtopic: Tulikin juteltua serkkusi kanssa puhelimessa jonkin aikaa tuossa muutama päivä sittenEtsijä82 kirjoitti:Serkku rakensi toimivan pitkävartisen sand scoopin itse ruostumattomasta teräksestä ja tässä joku on itse tehnyt hieman vastaavan tekeleen: http://www.youtube.com/watch?v=mumoY9Iq4cUcpapalo kirjoitti:Tietääkö kukaan paikkaa mistä saisi kohtuu hinnalla tilattua hyvän pitkävartisen sand scoopin ?
Itse mietin myös sand scoopin ostamista jenkeistä mutta kalliiksi tulee. Alumiininen olisi todella hyvä biitsille!
Tämän mun kauhan postasinkin jo aiemmin mutta pistetään se nyt tännekkin. Itse väsäilin ruostumattomasta teräksestä ja materiaalit romuttamolta edullisesti. Ei niitä helpoimpia projekteja.
Moi,
Omani tein siten, että ostin romikselta rosteria seuraavasti:
- Putkenpätkä (sopiva halkaisija, ks jenkkimalleista mittoja)
- Putki varreksi
- Pellinpala toisen pään tukkeeksi
Materiaalit maksoivat 8 eur + jokunen euro rosteripuikkoihin.
Näillä sitten rälläkällä putkeen sopivat viisteet ja varsi sopivan mittaiseksi ja oikeaan kulmaan.
Hitsaten kasaan, pellinpalan muotoilu putken pään muotoon, reikiä sopivasti ja voilá.
Ei ole komea kun ohuen pellin hitsaaminen puikkokoneella ei ole helpoimpia hommia eikä miggiin ollut minulla rosterilankaa... mutta lopputulos toimii.
Ainahan voi toki tilata Amerikasta semmoisen, mutta näyttivät olevan hinnoissaan.. Tässä voisi olla kotimaiselle metallipajalle pienen lisätienestin paikka?
terv. Matti
Omani tein siten, että ostin romikselta rosteria seuraavasti:
- Putkenpätkä (sopiva halkaisija, ks jenkkimalleista mittoja)
- Putki varreksi
- Pellinpala toisen pään tukkeeksi
Materiaalit maksoivat 8 eur + jokunen euro rosteripuikkoihin.
Näillä sitten rälläkällä putkeen sopivat viisteet ja varsi sopivan mittaiseksi ja oikeaan kulmaan.
Hitsaten kasaan, pellinpalan muotoilu putken pään muotoon, reikiä sopivasti ja voilá.
Ei ole komea kun ohuen pellin hitsaaminen puikkokoneella ei ole helpoimpia hommia eikä miggiin ollut minulla rosterilankaa... mutta lopputulos toimii.
Ainahan voi toki tilata Amerikasta semmoisen, mutta näyttivät olevan hinnoissaan.. Tässä voisi olla kotimaiselle metallipajalle pienen lisätienestin paikka?
terv. Matti
Garrett Sea Hunter MK II
Garrett Pro-pointer
2x12/200 Bar, 2xApeks DST/XTX40, Loitokari ym sukellussälää
Garrett Pro-pointer
2x12/200 Bar, 2xApeks DST/XTX40, Loitokari ym sukellussälää
Olen miettinyt että jos teettäisi kauhojen osat laserleikkaamossa jne mutta hintavaksi sekin käy. Jos tekisi useiden kymmenien kappaleiden sarjan niin voisi saada jotenkin järkevällä hinnalla. On nää kauhat niin special tuotteita että ymmärtäähän sen hinnan. Kunnollisella rosterikauhalla kaivelee varmasti semmosen 10 vuotta ainakin joten voihan siitä maksaakkin + kunnolla suunniteltu kauha saattaa helpottaa hommaa kummasti.Cavare kirjoitti:Ainahan voi toki tilata Amerikasta semmoisen, mutta näyttivät olevan hinnoissaan.. Tässä voisi olla kotimaiselle metallipajalle pienen lisätienestin paikka?