Puhelin hukassa Helsingissä
Puhelin hukassa Helsingissä
Puhelin hukassa Helsingissä. Kaikki kahlaajat, puolisukeltajat ja räpyläjalat nyt olisi haastetta. Puhelin tippunut Vantaanjoki rantaan. Paikassa ranta on jyrkkä ja vettä 1-1.5m, maalta käsin on jo yritetty etsimellä etsiskellä, vaan ei löytynyt. Lisätietoja info@suomenmetallinetsijat.fi tai yksityisviestillä täällä...
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Re: Puhelin hukassa Helsingissä
Puhelimia saa aina uusia..
Itse puhelin ei tässätapauksessa ole se pääasia vaan puhelimen muistikortti, jossa on 4kk ajalta valokuvia, työtiedostoja jne.FinlandTreasure kirjoitti:Puhelimia saa aina uusia..
-
Tuota kannattaisi magneetillakin yrittää kalastella.SME Ry kirjoitti:Itse puhelin ei tässätapauksessa ole se pääasia vaan puhelimen muistikortti, jossa on 4kk ajalta valokuvia, työtiedostoja jne.FinlandTreasure kirjoitti:Puhelimia saa aina uusia..
Garret ACE 150/350
Garret propointer
BW kenttälapio
Pionjär kallioporakone
Dynamiittiä
Garret propointer
BW kenttälapio
Pionjär kallioporakone
Dynamiittiä
Sitäkin on keritty kokeilemaan, vaikka magneetti tuskin lienee mikään muistikortin suurin ystävä - toisaalta ei se vesikään sille hyvää tee...Tonkiainen kirjoitti:Tuota kannattaisi magneetillakin yrittää kalastella.SME Ry kirjoitti:Itse puhelin ei tässätapauksessa ole se pääasia vaan puhelimen muistikortti, jossa on 4kk ajalta valokuvia, työtiedostoja jne.FinlandTreasure kirjoitti:Puhelimia saa aina uusia..
Ei magneetti tee muistikortille mitään, sinne ei tietoa tallenneta magnetisoimalla. Eli ihan huoletta voi sen puolesta magneetilla hakea. Perinteiset kovalevyt, disketit, C-kasetit ja pankkikorttien magneettijuovat se kyllä tuhoaa.SME Ry kirjoitti:Sitäkin on keritty kokeilemaan, vaikka magneetti tuskin lienee mikään muistikortin suurin ystävä - toisaalta ei se vesikään sille hyvää tee...
Magneetin liikuttelu kyllä indusoi sähkövirtaa puhelimen muihin osiin jos/kun siellä on käämejä esim. kuulokkeessa, mutta luulen että tässäkin tapauksessa magneetin heiluttelu lopetetaan heti kun puhelin siihen kiinni napsahtaa
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Aina oppii uutta!Haarukka kirjoitti:Ei magneetti tee muistikortille mitään