Puhelin hukassa Helsingissä
Puhelin hukassa Helsingissä
Puhelin hukassa Helsingissä. Kaikki kahlaajat, puolisukeltajat ja räpyläjalat nyt olisi haastetta. Puhelin tippunut Vantaanjoki rantaan. Paikassa ranta on jyrkkä ja vettä 1-1.5m, maalta käsin on jo yritetty etsimellä etsiskellä, vaan ei löytynyt. Lisätietoja info@suomenmetallinetsijat.fi tai yksityisviestillä täällä...
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Re: Puhelin hukassa Helsingissä
Puhelimia saa aina uusia..
Itse puhelin ei tässätapauksessa ole se pääasia vaan puhelimen muistikortti, jossa on 4kk ajalta valokuvia, työtiedostoja jne.FinlandTreasure kirjoitti:Puhelimia saa aina uusia..
-
Tuota kannattaisi magneetillakin yrittää kalastella.SME Ry kirjoitti:Itse puhelin ei tässätapauksessa ole se pääasia vaan puhelimen muistikortti, jossa on 4kk ajalta valokuvia, työtiedostoja jne.FinlandTreasure kirjoitti:Puhelimia saa aina uusia..
Garret ACE 150/350
Garret propointer
BW kenttälapio
Pionjär kallioporakone
Dynamiittiä
Garret propointer
BW kenttälapio
Pionjär kallioporakone
Dynamiittiä
Sitäkin on keritty kokeilemaan, vaikka magneetti tuskin lienee mikään muistikortin suurin ystävä - toisaalta ei se vesikään sille hyvää tee...Tonkiainen kirjoitti:Tuota kannattaisi magneetillakin yrittää kalastella.SME Ry kirjoitti:Itse puhelin ei tässätapauksessa ole se pääasia vaan puhelimen muistikortti, jossa on 4kk ajalta valokuvia, työtiedostoja jne.FinlandTreasure kirjoitti:Puhelimia saa aina uusia..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ei magneetti tee muistikortille mitään, sinne ei tietoa tallenneta magnetisoimalla. Eli ihan huoletta voi sen puolesta magneetilla hakea. Perinteiset kovalevyt, disketit, C-kasetit ja pankkikorttien magneettijuovat se kyllä tuhoaa.SME Ry kirjoitti:Sitäkin on keritty kokeilemaan, vaikka magneetti tuskin lienee mikään muistikortin suurin ystävä - toisaalta ei se vesikään sille hyvää tee...
Magneetin liikuttelu kyllä indusoi sähkövirtaa puhelimen muihin osiin jos/kun siellä on käämejä esim. kuulokkeessa, mutta luulen että tässäkin tapauksessa magneetin heiluttelu lopetetaan heti kun puhelin siihen kiinni napsahtaa
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Aina oppii uutta!Haarukka kirjoitti:Ei magneetti tee muistikortille mitään