eli nova 26 tuli tänään finndetectorilta .kokeilin uima hiekkakuopalla 5 m * 5 m alueen.ei löytyny mitään piippaili pari kertaa mut en vissin kaivanu tarpeeks syvään
(iltavuoroon menos ois viihtyny kaemmanki)
miten asetukset kannatais olla et sormukset ja kolikot löytyis
disc-moodi sens 2 - 8 oli 6
notch kaikki kuvakkeet näkyvillä
varmaan heilutin liika nopeest ainakin emännän mielestä
black bull ds26
Re: black bull ds26
Kokeile ihmeessä omalla pihalla ensin. Heittelet noita mainitsemiasi kohteita maahan ja katsot miten kone millekkin käyttäytyy. Ensin tietenkin pitää löytää kohta jossa ei ole mitään rakennusaikaista naula- yms. roskaa...
Jos ei ole kultakoruja niin sen voi korvata alumiiniroskalla, sormus pultabilla ja ketju kapealla foliositkaleella.
Jos ei ole kultakoruja niin sen voi korvata alumiiniroskalla, sormus pultabilla ja ketju kapealla foliositkaleella.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
- iron maden
- Kunniajäsen
- Viestit: 1412
- Liittynyt: 27 Huhti 2013, 18:32
- Paikkakunta: Lieksa
Re: black bull ds26
Tee myös alkuun ilmatesti eli raudattomalla alustalla kone ja kokeile miten eri metallit reagoi kelaan ja millä etäisyydeltä!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
