black bull ds26

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
jaarli
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Elo 2015, 11:46

black bull ds26

Viesti Kirjoittaja jaarli »

eli nova 26 tuli tänään finndetectorilta .kokeilin uima hiekkakuopalla 5 m * 5 m alueen.ei löytyny mitään piippaili pari kertaa mut en vissin kaivanu tarpeeks syvään
(iltavuoroon menos ois viihtyny kaemmanki)
miten asetukset kannatais olla et sormukset ja kolikot löytyis
disc-moodi sens 2 - 8 oli 6
notch kaikki kuvakkeet näkyvillä
varmaan heilutin liika nopeest ainakin emännän mielestä
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3373
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: black bull ds26

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Kokeile ihmeessä omalla pihalla ensin. Heittelet noita mainitsemiasi kohteita maahan ja katsot miten kone millekkin käyttäytyy. Ensin tietenkin pitää löytää kohta jossa ei ole mitään rakennusaikaista naula- yms. roskaa...
Jos ei ole kultakoruja niin sen voi korvata alumiiniroskalla, sormus pultabilla ja ketju kapealla foliositkaleella.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
iron maden
Kunniajäsen
Viestit: 1412
Liittynyt: 27 Huhti 2013, 18:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: black bull ds26

Viesti Kirjoittaja iron maden »

Tee myös alkuun ilmatesti eli raudattomalla alustalla kone ja kokeile miten eri metallit reagoi kelaan ja millä etäisyydeltä!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Vastaa Viestiin