--
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Re: Puistolöytöjä 2015
Kaikilla muilla taitaa olla kelansuojat käytössä ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Vaikkapa tuolta finndetectorilta, sieltä löytyy kelallesi sopiva suoja.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Piirrä veneriin kelan kuva, leikkaa irti ja nippusiteillä kiinni kelaan.
Ihmettelin tuota naarmujen suuntaa, miten päin oikein heiluttelet kelaa kun pitkittäistä naarmua on poikittaista enempi![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ihmettelin tuota naarmujen suuntaa, miten päin oikein heiluttelet kelaa kun pitkittäistä naarmua on poikittaista enempi
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Hyvinhän se on lähtenyt käyntiin...pienellä harjoittelulla pääset vielä eroon korkeista ja nauloista ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tuurilla.
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Hienoa ,että kelansuoja löytyi ja löydötkin vain paranevat ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Miten muka korkeista pääsee eroon? Mulla Garrettin EuroAce näyttää toiseksi ylintä palkkia pullonkorkeille. Sama on muuten euron kolikoilla...naga kirjoitti:Hyvinhän se on lähtenyt käyntiin...pienellä harjoittelulla pääset vielä eroon korkeista ja nauloista
Vanhin löytö: 1867 5 penniä (Aleksanteri II)
Välineet: Garrett EuroAce, BullsEye TRX pointer
Välineet: Garrett EuroAce, BullsEye TRX pointer
"peruutat" taaksepäin samalla kun vispaat kohteen yli, kruunukorkki tuuttailee rautaa(rautaäänet pitää tietenkin olla päällä) kelan kärjessä, kolikko eipeeällä kirjoitti:Miten muka korkeista pääsee eroon? Mulla Garrettin EuroAce näyttää toiseksi ylintä palkkia pullonkorkeille. Sama on muuten euron kolikoilla...naga kirjoitti:Hyvinhän se on lähtenyt käyntiin...pienellä harjoittelulla pääset vielä eroon korkeista ja nauloista
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
150/250:n CC kela on paljon "helpompi" kun antaa liki koko kelan alueella niille rauta ääntä.
Alumiini korkeille ei voi mitään
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Jos en nyt väärin muista, niin joko noin kuten Haarukka mainitsi. Mutta myös kelan molemmat sivut tuuttaavat rautaa.peeällä kirjoitti:Miten muka korkeista pääsee eroon? Mulla Garrettin EuroAce näyttää toiseksi ylintä palkkia pullonkorkeille. Sama on muuten euron kolikoilla...
Mistäs päin suomea piippailet jos on noin kohteet harvassa.FinlandTreasure kirjoitti:Itse kaivan kaikki signaalit koska niitä ei ole liikaaYksi ainoa paikka oli jossa jokasessa askeleessa piipasi
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Oikein hieno Koskipullon korkki ja hyvää vuosikertaa
Teillä muuten on seiellä naulat paljon hienompia kuin meillä ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Vuosiluku korkissa meinaa kossun syntymävuotta.