--
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Re: Puistolöytöjä 2015
Kaikilla muilla taitaa olla kelansuojat käytössä
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Vaikkapa tuolta finndetectorilta, sieltä löytyy kelallesi sopiva suoja.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Piirrä veneriin kelan kuva, leikkaa irti ja nippusiteillä kiinni kelaan.
Ihmettelin tuota naarmujen suuntaa, miten päin oikein heiluttelet kelaa kun pitkittäistä naarmua on poikittaista enempi
Ihmettelin tuota naarmujen suuntaa, miten päin oikein heiluttelet kelaa kun pitkittäistä naarmua on poikittaista enempi
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Hyvinhän se on lähtenyt käyntiin...pienellä harjoittelulla pääset vielä eroon korkeista ja nauloista
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tuurilla.
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Hienoa ,että kelansuoja löytyi ja löydötkin vain paranevat
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Miten muka korkeista pääsee eroon? Mulla Garrettin EuroAce näyttää toiseksi ylintä palkkia pullonkorkeille. Sama on muuten euron kolikoilla...naga kirjoitti:Hyvinhän se on lähtenyt käyntiin...pienellä harjoittelulla pääset vielä eroon korkeista ja nauloista
Vanhin löytö: 1867 5 penniä (Aleksanteri II)
Välineet: Garrett EuroAce, BullsEye TRX pointer
Välineet: Garrett EuroAce, BullsEye TRX pointer
"peruutat" taaksepäin samalla kun vispaat kohteen yli, kruunukorkki tuuttailee rautaa(rautaäänet pitää tietenkin olla päällä) kelan kärjessä, kolikko eipeeällä kirjoitti:Miten muka korkeista pääsee eroon? Mulla Garrettin EuroAce näyttää toiseksi ylintä palkkia pullonkorkeille. Sama on muuten euron kolikoilla...naga kirjoitti:Hyvinhän se on lähtenyt käyntiin...pienellä harjoittelulla pääset vielä eroon korkeista ja nauloista
150/250:n CC kela on paljon "helpompi" kun antaa liki koko kelan alueella niille rauta ääntä.
Alumiini korkeille ei voi mitään
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Jos en nyt väärin muista, niin joko noin kuten Haarukka mainitsi. Mutta myös kelan molemmat sivut tuuttaavat rautaa.peeällä kirjoitti:Miten muka korkeista pääsee eroon? Mulla Garrettin EuroAce näyttää toiseksi ylintä palkkia pullonkorkeille. Sama on muuten euron kolikoilla...
Mistäs päin suomea piippailet jos on noin kohteet harvassa.FinlandTreasure kirjoitti:Itse kaivan kaikki signaalit koska niitä ei ole liikaa Yksi ainoa paikka oli jossa jokasessa askeleessa piipasi
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Oikein hieno Koskipullon korkki ja hyvää vuosikertaa Teillä muuten on seiellä naulat paljon hienompia kuin meillä
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Vuosiluku korkissa meinaa kossun syntymävuotta.