Aamulla löytyi, koti nurmikosta. vedellä ja pehmeällä harjalla putsasin.
Ensimmäinen kolikkoni.
Re: Ensimmäinen kolikkoni.
Onnittelut ekasta kolikosta, ja vieläpä reikäkolikosta Itsellänikin on toiveena löytää tuollainen reiällinen sota-ajan kolikko Oliiviöljylläkin voi kuparikolikoita putsailla aika huoletta.
Garret ace 350.
Garret propinpointter.
Vanhin löytämä kolikko: 1/6 öre 1667
Garret propinpointter.
Vanhin löytämä kolikko: 1/6 öre 1667
Onnittelut hienosta ensimmäisestä kolikosta, siisti reikäraha.
No ni, ja mä en oo löytänyt yhtään reikärahaa vaikka jo toista kesää huispaan
Hienoa, tiedä mitä kaikkea muuta vielä löytyy
Hienoa, tiedä mitä kaikkea muuta vielä löytyy
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Huomenna Vaimo lähtee tyttären kanssa viikoksi reissuun ja mä voin huispata aamusta iltaan. Piti mun jotain muutakin tehdä, mutta se saattaa unohtua
Onnitelut ekasta! Nämä reikämallit tuntuu olevan harvinaisia... Itsellä taitaa olla vasta yks 5 penninen, olikohan -45 vuosimallia.
XP Orx
Jippii!! Tiedossa kokonainen viikko laatuaikaa etsimen kanssaAkiim kirjoitti:Huomenna Vaimo lähtee tyttären kanssa viikoksi reissuun ja mä voin huispata aamusta iltaan. Piti mun jotain muutakin tehdä, mutta se saattaa unohtua
Kyllä niitä muita hommia voi kattella sitten viikon päästä jos vaan muistaa
On tiedossa upea viikko, kannattaa ottaa piipparauta mukaan peiton alle, ettei vain vilustu ja mene epäkuntoon. Muista sammuttaa puhelin, ettei vaimo muistuttele työlistasta
-
- Kunniajäsen
Onnittelut reikäkolikosta. Eipä ole meikäläisellekkään vielä kohdalle osunut. Kyllä pitää vähän kateellinen kun koko viikko huispailua. . Sen minkä voit tehdä ensiviikolla tai ensivuonna älä tee sitä tänään.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.