Ensimmäinen kolikkoni.

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Akiim
Viestit: 38
Liittynyt: 20 Kesä 2015, 15:00
Paikkakunta: Naantalin eteläinen saaristo

Ensimmäinen kolikkoni.

Viesti Kirjoittaja Akiim »

Aamulla löytyi, koti nurmikosta. vedellä ja pehmeällä harjalla putsasin.
Kuva
Avatar
roopex1
Metallinetsijä
Viestit: 384
Liittynyt: 22 Huhti 2015, 19:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Ensimmäinen kolikkoni.

Viesti Kirjoittaja roopex1 »

Akiim kirjoitti:Aamulla löytyi, koti nurmikosta. vedellä ja pehmeällä harjalla putsasin.
Kuva
Onnittelut ekasta kolikosta, ja vieläpä reikäkolikosta :D Itsellänikin on toiveena löytää tuollainen reiällinen sota-ajan kolikko :mrgreen: Oliiviöljylläkin voi kuparikolikoita putsailla aika huoletta.
Garret ace 350.
Garret propinpointter.

Vanhin löytämä kolikko: 1/6 öre 1667
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Ensimmäinen kolikkoni.

Viesti Kirjoittaja Bruin »

Onnittelut hienosta ensimmäisestä kolikosta, siisti reikäraha.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3372
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Ensimmäinen kolikkoni.

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

No ni, ja mä en oo löytänyt yhtään reikärahaa vaikka jo toista kesää huispaan :(
Hienoa, tiedä mitä kaikkea muuta vielä löytyy :D
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Akiim
Viestit: 38
Liittynyt: 20 Kesä 2015, 15:00
Paikkakunta: Naantalin eteläinen saaristo

Re: Ensimmäinen kolikkoni.

Viesti Kirjoittaja Akiim »

Huomenna Vaimo lähtee tyttären kanssa viikoksi reissuun ja mä voin huispata aamusta iltaan. Piti mun jotain muutakin tehdä, mutta se saattaa unohtua :roll:
mikav
Metallinetsijä
Viestit: 300
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Ensimmäinen kolikkoni.

Viesti Kirjoittaja mikav »

Onnitelut ekasta! Nämä reikämallit tuntuu olevan harvinaisia... :roll: Itsellä taitaa olla vasta yks 5 penninen, olikohan -45 vuosimallia.
XP Orx
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Ensimmäinen kolikkoni.

Viesti Kirjoittaja Bruin »

Akiim kirjoitti:Huomenna Vaimo lähtee tyttären kanssa viikoksi reissuun ja mä voin huispata aamusta iltaan. Piti mun jotain muutakin tehdä, mutta se saattaa unohtua :roll:
Jippii!! Tiedossa kokonainen viikko laatuaikaa etsimen kanssa :D
Kyllä niitä muita hommia voi kattella sitten viikon päästä jos vaan muistaa :shock:
Avatar
tarhuri
Kunniajäsen
Viestit: 1257
Liittynyt: 05 Syys 2013, 20:38
Paikkakunta: kirkkonummi

Re: Ensimmäinen kolikkoni.

Viesti Kirjoittaja tarhuri »

On tiedossa upea viikko, kannattaa ottaa piipparauta mukaan peiton alle, ettei vain vilustu ja mene epäkuntoon. Muista sammuttaa puhelin, ettei vaimo muistuttele työlistasta :D
Garrett 350
Kunniajäsen
Viestit: 1150
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 11:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ensimmäinen kolikkoni.

Viesti Kirjoittaja Garrett 350 »

Onnittelut reikäkolikosta. Eipä ole meikäläisellekkään vielä kohdalle osunut. Kyllä pitää vähän kateellinen kun koko viikko huispailua. :mrgreen: . Sen minkä voit tehdä ensiviikolla tai ensivuonna älä tee sitä tänään.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Vastaa Viestiin