Golden Mask 1+, vinkkejä käyttöön?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
ate

Golden Mask 1+, vinkkejä käyttöön?

Viesti Kirjoittaja ate »

Sain tuon GM1+ 18 kHz, mukaan tuli 10,5" kela ja 7" kela.

Tutkiskelin tuota GM4 ketjua, sieltä sain kuvan että ilmaisin pitää eri ääniä eri metallien kanssa. Itse en GM1+ kanssa tätä huomannut. Maahan heittämäni hopealusikka vinkui samalla lailla kuin rautalapio. Isompi kela tuntuu herkemmältä kuin pieni.

Eli vinkkejä käyttöön, jos jotain tulee mieleen. :)
Akke65
Raavas Tonkija

Re: Golden Mask 1+, vinkkejä käyttöön?

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

[quote="ate"]Sain tuon GM1+ 18 kHz, mukaan tuli 10,5" kela ja 7" kela.

Tutkiskelin tuota GM4 ketjua, sieltä sain kuvan että ilmaisin pitää eri ääniä eri metallien kanssa. Itse en GM1+ kanssa tätä huomannut. Maahan heittämäni hopealusikka vinkui samalla lailla kuin rautalapio. Isompi kela tuntuu herkemmältä kuin pieni.

Eli vinkkejä käyttöön, jos jotain tulee mieleen. :)[/quote

GM1+ on yksiääninen etsin, GM4:n on kaksiääninen, raudalle
antaa matalemmam äänen.
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero

* Kaikki saa mutta komiat ensin*
ZyrTech
Kunniajäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

ate kirjoitti:Sain tuon GM1+ 18 kHz, mukaan tuli 10,5" kela ja 7" kela.

Eli vinkkejä käyttöön, jos jotain tulee mieleen. :)
Kokeile pienempää esinettä kuin rautalapiota, vaikka rautanaulaa. Silloin pitäisi olla äänessä eroa verrattuna hopealusikkaan. Rauta pitää GM1:llä särisevän äänen, muiden metallien pitäessä puhtaan äänen.
Kuva
ate

Viesti Kirjoittaja ate »

Mitä kelaa ootte käyttäny mihinkin tarkoitukseen?
Vastaa Viestiin