Sain tuon GM1+ 18 kHz, mukaan tuli 10,5" kela ja 7" kela.
Tutkiskelin tuota GM4 ketjua, sieltä sain kuvan että ilmaisin pitää eri ääniä eri metallien kanssa. Itse en GM1+ kanssa tätä huomannut. Maahan heittämäni hopealusikka vinkui samalla lailla kuin rautalapio. Isompi kela tuntuu herkemmältä kuin pieni.
Eli vinkkejä käyttöön, jos jotain tulee mieleen.
Golden Mask 1+, vinkkejä käyttöön?
Re: Golden Mask 1+, vinkkejä käyttöön?
[quote="ate"]Sain tuon GM1+ 18 kHz, mukaan tuli 10,5" kela ja 7" kela.
Tutkiskelin tuota GM4 ketjua, sieltä sain kuvan että ilmaisin pitää eri ääniä eri metallien kanssa. Itse en GM1+ kanssa tätä huomannut. Maahan heittämäni hopealusikka vinkui samalla lailla kuin rautalapio. Isompi kela tuntuu herkemmältä kuin pieni.
Eli vinkkejä käyttöön, jos jotain tulee mieleen. [/quote
GM1+ on yksiääninen etsin, GM4:n on kaksiääninen, raudalle
antaa matalemmam äänen.
Eli vinkkejä käyttöön, jos jotain tulee mieleen. [/quote
GM1+ on yksiääninen etsin, GM4:n on kaksiääninen, raudalle
antaa matalemmam äänen.
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Kokeile pienempää esinettä kuin rautalapiota, vaikka rautanaulaa. Silloin pitäisi olla äänessä eroa verrattuna hopealusikkaan. Rauta pitää GM1:llä särisevän äänen, muiden metallien pitäessä puhtaan äänen.ate kirjoitti:Sain tuon GM1+ 18 kHz, mukaan tuli 10,5" kela ja 7" kela.
Eli vinkkejä käyttöön, jos jotain tulee mieleen.
Mitä kelaa ootte käyttäny mihinkin tarkoitukseen?