Ei nyt varsinaisia uutisia sisällä tämän ohjelmasarjan jutut mutta käynee tänne kuitenkin. Eli bongasin Viasat History -kanavalta tällaisen sarjan jossa kaivellaan menneitä Ison Britannian nummilla. Itse kanava ei minulla näy, mutta meillä näkyy bonuskanava ohjelmapaikalla 30 (kaapeli) ja sieltä tämän huomasin. Sama kanava näkyy yleensä n. kuukauden jonka jälkeen se vaihtuu johonkin muuhun. En tiedä miten muualla päin Suomea. Mielenkiintoinen sarja joka tapauksessa.
T: villimies
Time Team
Time Team
GM3 + Garrett Pro-Pointer + Magellan Triton 200
vanhimmat löydöt: rapusolki n. 700-luvulta (Hämeenlinna), rautakaut. eläimenpäänmuot. hihnanjakajan hela (Rautjärvi)
vanhin kolikko: Juhana III: 1/2 äyriä v. 1580 (Rautjärvi)
SME:n jäsen nro 0008, lupa etsiä
vanhimmat löydöt: rapusolki n. 700-luvulta (Hämeenlinna), rautakaut. eläimenpäänmuot. hihnanjakajan hela (Rautjärvi)
vanhin kolikko: Juhana III: 1/2 äyriä v. 1580 (Rautjärvi)
SME:n jäsen nro 0008, lupa etsiä
Re: Time Team
Youtubesta tuota tullut katseltua. Hyvä sarja!villimies kirjoitti:Ei nyt varsinaisia uutisia sisällä tämän ohjelmasarjan jutut mutta käynee tänne kuitenkin. Eli bongasin Viasat History -kanavalta tällaisen sarjan jossa kaivellaan menneitä Ison Britannian nummilla. Itse kanava ei minulla näy, mutta meillä näkyy bonuskanava ohjelmapaikalla 30 (kaapeli) ja sieltä tämän huomasin. Sama kanava näkyy yleensä n. kuukauden jonka jälkeen se vaihtuu johonkin muuhun. En tiedä miten muualla päin Suomea. Mielenkiintoinen sarja joka tapauksessa.
T: villimies
garrett ace 250
GM3
XP Deus
GM3
XP Deus