Ekaa kertaa piippaamassa

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
TAZ
Kunniajäsen

Ekaa kertaa piippaamassa

Viesti Kirjoittaja TAZ »

Moro vaan kaikille.

Eksyin pari viikkoa takaperin näille sivuille ja niinhän siinä sitten kävi että 15 minuutin lukemisen jälkeen olin täysin koukussa ”aarteenetsintään”. Oman piipparin ostoa harkisin ehkä minuutin ja eilen mun luo muutti Garrettin ace 250.

Tänään kokeilin pikaisesti piippaamista läheisellä uimarannalla. Alku ei ollut ihan niin messevä kuin toivoin, mutta jotain löytyi kuitenkin... Ja hauskaa oli koko ”rahan edestä” ja se kai se on tärkeintä :D

Kuva

Nuo kolikot ei kunnolla näy kuvassa, mutta ne ovat:
Kymmensenttinen vuodelta 1999
Kymmenpenniset 1990 ja 1994

Sormus on rihkamaa (oliskohan peräisin pääsiäismunasta)

Pimeä laskeutui liian nopeasti ja suurin osa rannasta jäi vielä tutkimatta. Täytyy palata tuonne vielä ja hommata ens kerraksi joku hiekkasihti vai sandscoopiksiko sitä sanotaan. Nyt pienten löytöjen seulominen hiekasta vei liikaa aikaa.

-TAZ-
I.Jones

moro!

Viesti Kirjoittaja I.Jones »

Tervetuloa vaan porukkaan ja onnea etsintöihin..:)
T: I.Jones
ACE-150
sudenkolo
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja sudenkolo »

Jep samoja täältä toivotellaan harmi että koittaa tulla tuo pakkanen eteen.
Garrett Ace 250
RJR
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja RJR »

Terve tuloo vaan porukkaan. Kun selailet foorumia niin löydät hyviä vinkkejä miten santakauhan voi tehdä ittekkin vaikka muovkannusta. l :lol: Ja toimii vielä perhana. Mutta kyllä tärkeä hankinta jatkossa on paljon puhuttu pinpointteri. Semmonen Sherlokki kun mä käytän auttaa jo paljon.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä :) ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Vastaa Viestiin