Jenkkilästä joutu tilaamaan.Muutaman s-posti viestin jälkeen onnistuin saamaan tilauksen aikaiseksi.
Kaverilla olis kiinnostust toisen maailmasodan aikaisiin pääsuojiin.Laitan pätkän saamastani viestistä.Luulis pääsevän vaihtokauppoihin jos jollakulla ylimääräisiä keikkuu nurkissa
George Lesche also if you come across any Finish or German WW II
> helmets in Real good shape I am always looking for them. Thanks