Pari löytöä
Lienevät siis 40 mm Bofors It'n.
Minulla on ollut sama rouva jo 40 vuotta eikä ole koskaan valitellut harrastuksestani - rouva pitää lähtökohtaisesti valita sen mukaan
Ei nämä esineet toki ole olohuoneen pöydällä vaan omassa työsopessani.
Minulla on ollut sama rouva jo 40 vuotta eikä ole koskaan valitellut harrastuksestani - rouva pitää lähtökohtaisesti valita sen mukaan
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
pientä kulkijaa
Minä kun näin sieluni silmin tuollaisen mötikän keskellä keittiön pöytää koristeena...Minä saisin piiskaa moisesta. Muuten kyllä tuohon tonkimiseen suhtaudutaan myönteisesti. Enpähän ole ainakaan baarissa istumassa.ärkoo kirjoitti:Lienevät siis 40 mm Bofors It'n.
Tässä malliksi pari puhdistettua löytöä.
Ensimmäine on Hangon vesiltä sukellettu venäläinen 45mm panssariammus jossa korroosio on tehnyt tehtävänsä.
Toinen on Lapista räjäytetystä ammusvarastosta löytynyt 20mm lentokonetykin patruuna.
Molemmat ovat tyhjiä ja vaarattomia.
Näitä emäntäkin pitää hauskoina
Ensimmäine on Hangon vesiltä sukellettu venäläinen 45mm panssariammus jossa korroosio on tehnyt tehtävänsä.
Toinen on Lapista räjäytetystä ammusvarastosta löytynyt 20mm lentokonetykin patruuna.
Molemmat ovat tyhjiä ja vaarattomia.
Näitä emäntäkin pitää hauskoina
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa
pientä kulkijaa
pientä kulkijaa
Se on taidetta! Ei sitä kuulukaan ymmärtääteksako kirjoitti:Mitäs tuossa toisessa kuvassa on tapahtunut,aika erikoinen paketti.
Garrett AT Pro
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400