Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Kukahan siellä mahtoi olla piipparoimassa vedessä? Epäilys minulla on, mutta kuka tunnustaa? Excalibur taisi olla työkaluna tällä nahkapäällä. Nää on mun apajiani, ....kele
ps. Olisi ollut kohteliasta keskeyttää siksi aikaa että olisin esittäytynyt. En mä huvikseni rannalla huitonut.
Harmillista kun mennään toisten hoodeille ilman lupaa. Minulla on paha aavistus tästä tekijästä. Tämä harrastus saa kuitenkin niin paljon katsojia niin eipä kai sitä jokaisen luokse jaksa mennä ja keskeyttää kullan etsintää. Tai sitten ei vaan nähnyt huitomistasi. harmillisia nämä.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Moi, tunnustan olleeni paikalla mutta en huomannut, että halusit kontaktia. Siinä oli sen verran niitä varjoliitäjiä rannalla ja vedessä, etten kiinnittänyt yleisöön juuri huomiota, kun yritin etsiä sitä kadonnutta timanttisormusta. Jos olisin nähnyt piipparin sun kädessä, niin ilman muuta olisin tullut juttelemaan. Moikataan sitten paremmin, kun seuraavan kerran törmätään!
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
ilsaarin kirjoitti:No ei mitään ongelmaa. Löysitkö sitä sormusta? Itseänikin kiinnostaisi kovasti tuo vesietsiskely, mutta nyt taitaa olla myöhäistä
Ei löytynyt ei eli siellä se sormus vielä piileskelee. Kävin läpi todennäköisen katoamispaikan mutta ei osunut kelan alle. Mitä todennäköisimmin se on siis jossain muualla kuin missä luullaan.
Ja juu, nyt on myöhäistä
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
saako tällä forumilla sanoa viddu? eikö se ole kiellettyä.
Todellisen vesietsijän löydöt ovat ammattisalaisuus, harva niitä täällä levittelee. Patti =korukone
Kyllä siellä hakalanrannassa löytöjä piisaa. Määkin sen oon ainakin kahteen kertaan kollannut läpi, tosin vedessä en ole käynyt. Keväällä vielä pari hopeasormustakin löyty..
Olisit patti pirauttanut olisi tullu ihmettelemään
ilsaarin kirjoitti:No kerro nyt vähän mitä löysit että mua v****isi vieläkin enemmän kuin jo v****taa.
No, ei kannata toisten löytöjen tai löytämättömien takia ottaa paineita. Jos tuota tekisi saisi kaiken aikaa puhkua ja puhista, kun lukee tätä foorumia
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
smacine kirjoitti:
Olisit patti pirauttanut olisi tullu ihmettelemään
Tämätuliniinäkkiäjayllättäen etten itsekään tiennyt meneväni sinne ennenkuin olin siellä Kattelin kyllä matkan varrella, jos jossain heinäpellolla huhkii tutun näköinen hahmo niin olisin torvea töräyttänyt
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Jahas, joku karavaanari oli sut siellä järvessä eilen bongannutkin. Käväisin tänään pikaisesti siellä tööttäilemässä. Harmimarkkoja enemmän kuin euroja . mummonmarkka pennilöitä joitakin.. muinaismarkkoja ei tuolta löydykkään..
Ediiittiä Onnittelujen verran!
Viimeksi muokannut smacine, 21 Elo 2012, 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
patti kirjoitti:Tässä viestiketjussa mainittu timanttisormus on nyt löydetty eli sen perään ei kannata enää mennä. Sormus on taas takaisin omistajansa sormessa.
hyvä löytö! loistavaa toimintaa!
Ne karavaanarit pitävät rantaa omanaan vaikka se on kaupungin=yleinen. Ne laajentavat reviiriään pikku hiljaa ja kyttäävät kaikkia siellä kävijöitä. Oletkos, smacine, ihan koskilaisia?
ilsaarin kirjoitti:Ne karavaanarit pitävät rantaa omanaan vaikka se on kaupungin=yleinen. Ne laajentavat reviiriään pikku hiljaa ja kyttäävät kaikkia siellä kävijöitä. Oletkos, smacine, ihan koskilaisia?
Koskilaisia ollaan. Mä oon onneks törmänny tuolla niihin fiksuihin karavaanareihin. En yhtään ihmettele että kyttäävät kaikkia kävijöitä, mitä muuta ne tuolla pystyis tekemään
Harmimarkka = viimeisen markkasarjan kolikko, joka oli vielä viime vuonna käypää pankissa vaihdettavaa valuuttaa mutta nyt ne vaan harmittaa, kun niistä ei saa enää rahaa = harmimarkka.
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
smacine kirjoitti:
Koskilaisia ollaan. Mä oon onneks törmänny tuolla niihin fiksuihin karavaanareihin. En yhtään ihmettele että kyttäävät kaikkia kävijöitä, mitä muuta ne tuolla pystyis tekemään
Menisivät uimaan ja hukkaisivat lisää sormuksia järveen. Siinä olisi järkevää tekemistä... Nyt ne sen sijaan haravoi nurmikolta hanhenpaskoja pois
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Harmimarkka = viimeisen markkasarjan kolikko, joka oli vielä viime vuonna käypää pankissa vaihdettavaa valuuttaa mutta nyt ne vaan harmittaa, kun niistä ei saa enää rahaa = harmimarkka.
ilkkap: harmimarkka on yhtä naurettava keksintö tällä forumilla kun piparikin.
Ja sääntöjen vastaista rasismikeskustelua karavaanareihin liittyen havaittavissa.
ylläpidolle ilmoitettu.
Grave Digger kirjoitti:ilkkap: harmimarkka on yhtä naurettava keksintö tällä forumilla kun piparikin.
Ja sääntöjen vastaista rasismikeskustelua karavaanareihin liittyen havaittavissa.
ylläpidolle ilmoitettu.
Rotusyrjintää karavaanareita kohtaan? En tiennytkään että se on rotu
ilsaarin kirjoitti:pakko kysyä, mutta onko tuo väistin ja kirves, jotka menivät museovirastolle, jostakin Rapolan kulmilta?
Samasta vaikutuspiiristä kyllä, yksi uusi rauhoitusalue saatiin aikaan niille nurkille
Ei tosin ole aiheuttanut MV:ssa vielä mitään toimenpiteitä mihinkään suuntaan. No mihinkäs tässä kiire, valmiissa maailmassa.
Tästähän mukava keskustelu siunaantui..
Mummonmarkoiksi kutsun itse noita 1963->harmimarkka osastoa, vanhemmat ovat sitten muinaismarkkoja. Niin ja tulevia markkoja odotan jo innolla. Ne tulevat sitten kun täältä on kaikki eurot kärrätty takaisin etelään.