Annoin 3 kolikkoa maajussillekkin, niin ne nyt puuttuvat sitten vielä tuosta!
(siellä joukossa on muuten hopeinen 5 ör 1700 alusta ja klippaa en ole vielä tunnistanut (30mm*~28mm))
Reissu kesti alle 5 tuntia ja tavaraa oli niin maan sellasella ~100m*~30m kaistaleella Ja kyllä sitä tavaraa sinne vielä jäi... Mulla oli kokeena naiselta lainassa fiskarssin kevyt, lähes tasakärkinen, täyspitkä lapio
http://fin-fi.fiskars.com/Tuotteet/Maan ... tarhalapio
ja se ei oikein purrut kaikissa kohtia tarpeeksi syvälle, niin jätin kaivamattakin osan. Olis silti voinut kenttälapiolla kipeytyy selkä ja polvet, kun sellast heilumista se oli.
Mulla oli koko reissun tuo control boxi taskussa ja ihan äänimaailman mukaan menin. At proossa olen käyttänyt vallan PRO moodia ja tuohon verrattuna Deussi on kyllä selkeämpi. Ihan kaikkee en tietenkään oppia ole vielä voinut, mutta noin äkkiseltään sellanen kuva. Ja tarkempihan se on oikein huomattavasti, vai kuuluuko se sanoa nopeampi?
Keveydestä ja johdottomuudesta nyt puhumattakaan...
Noh, tänään 2,5 tuntia viereisellä perunasta nostetulla pellolla (n. 300 metrin päässä tästä kylä tontista) ja saaliina mm. 11 kolikkoo, joista yksi TIPPA ja se ainakin antoi huomattavasti paremman signaalin kuin At Pro..