onhan sivut

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
00na1
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 10 Touko 2007, 22:00
Paikkakunta: joensuu

onhan sivut

Viesti Kirjoittaja 00na1 »

Whites eagle spectrum/ whites xlt,e-track ja excalibru
Avatar
RJR
Kunniajäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 08 Loka 2007, 21:54
Paikkakunta: Oripää Finland

Viesti Kirjoittaja RJR »

Jestamanteera. Kattoikkos sitä Top 10 sivua. Lähetään Tsekkeihin kaivelemaan. :shock:
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä :) ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
00na1
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 10 Touko 2007, 22:00
Paikkakunta: joensuu

Viesti Kirjoittaja 00na1 »

jep.siellä top- 10 lista vuosia taaksepäin.ja sikana alasivuja.
Whites eagle spectrum/ whites xlt,e-track ja excalibru
Avatar
Yki
Kunniajäsen
Viestit: 1005
Liittynyt: 11 Touko 2007, 15:54
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Yki »

Ei oikeastaan edes hämmästytä. Kun ajattelee kauanko tuollapäin on asuttu muuallakin kuin puissa ja kuinka paljon alueella on sodittu ei ole mikään ihme että kaikenlaisia kätköjä on maassa ja paljon.

Yki
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
Vastaa Viestiin