Uusi tulokas

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Latezi
Metallinetsijä

Uusi tulokas

Viesti Kirjoittaja Latezi »

Tervehdys !

Olen 17 vuotias poika rovaniemeltä, kuka on innostunut piipparoinnista ja eritysesti kullanetsinnästä.

Olen hankkimassa Garret at goldin ja toivonkin, että saisin täältä vinkkejä, mitä lisäosia kannattaisi hankkia piipparille, jotta piipparointi on mieluista. Ja toimiiko toi pattereilal vai ladataanko, kaikki vinkit otan vastaan koska olen ihan aloittelija tässä hommassa.

Hyvää vappua :)
Juikki

Re: Uusi tulokas

Viesti Kirjoittaja Juikki »

Latezi kirjoitti:Tervehdys !

Olen 17 vuotias poika rovaniemeltä, kuka on innostunut piipparoinnista ja eritysesti kullanetsinnästä.

Olen hankkimassa Garret at goldin ja toivonkin, että saisin täältä vinkkejä, mitä lisäosia kannattaisi hankkia piipparille, jotta piipparointi on mieluista. Ja toimiiko toi pattereilal vai ladataanko, kaikki vinkit otan vastaan koska olen ihan aloittelija tässä hommassa.

Hyvää vappua :)
Tuossa piipparissa on virtalähteenä ihan normi sormiparistot AA ja ladattavia paristoja toki kannattaa käyttää.

Kelasuoja varmaan kannattaa ostaa pakettiin mukaan ja sniper-kelaa näyttävät käyttävän oikein mineraalipitoisissa maastoissa hippuja etsiessä. Aika pieni on kyllä mukana tuleva kelakin. Hyvä apu lisäksi esim. Garrett Pro Pointer tai vastaava.

Hauskaa vappua sinne myös!
jalkku
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja jalkku »

tosta kullan etsinnästä, ja tarkoituksestasi etsintöihin sanoisin että minelabilta löytyy parhaat välineet sinun tarkoitukseen.. :D tosin voipi olla et joudut hieman lainaamaan isukilta tai pankilta... :roll: :) mut jos hyvät apajat niin äkkiä on takaisin maksettu.. :wink:
Vastaa Viestiin