Selailin tossa erilaisia kelloja ja silmään osu aika samanlainen mikä mulla lojuu "romuämpärissä". Jonain mittakuppina tai nykyroskana olen tuota aina pitänyt mutta eikös ole aika samannäköinen kuin linkissä?
En edes katsonu tuota linkkiä mut kyllä tuo on kilikello ja vielä harvinaista mallia. Kerran aikasemmin olen tollasen nähny keräilijän kokoelmissa. Sekin oli maalöytö ja vastaavassa kunnossa kuin tuo sun paitsi puhtaampi
Keseppa kirjoitti:Taitaa olla vaan soinnin parantamiseks. Sielähän on hienot koristerenkaatki jotka näkyy moskan läpi. Ois mukava kunnostettava/puhdistettava tuo
Keseppa kirjoitti:Taitaa olla vaan soinnin parantamiseks. Sielähän on hienot koristerenkaatki jotka näkyy moskan läpi. Ois mukava kunnostettava/puhdistettava tuo
Varmaan ollu aikansa pro-audiot kun kelloon porattu kolme reikää
Ultraäänipesurilla sekä pehmeällä harjalla olen tuota puhdistellut mutta lika tuntuu olevan aika tiukassa.
Jos kerran sointi on ollut noinkin tärkeä tekijä niin..... mikäs ihmeen kilikello se oikein on? Sitruunahappovettä....etikkavettä.... taikka sitä mitäonkin tuolla aiemmin puukkojen yhteydessä mainitsemaani. Ei se sointi kyllä tavallisissa aisakelloissa ollut mitenkään tärkeää. Kunhan kilisivät.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.