Tampereen kultapelto ja kuopat
Lähetetty: 17 Marras 2011, 21:45
Moi vaan kaikki, tiedän että jotkut inhaloivat tästä herneitä mutta pakko mainita. Tänään näin Tampereen kultapellon päivänvalossa ja näky oli karmea. Peltoa on kuopitettu oikeen urakalla. No tässä ei ole mitään karmeaa mutta siinä on että joku/jotkut eivät vaivaudu peittämään kuoppiaan vaan jättävät multakokkareet kuopan reunalle. Tämä ei todellakaan ole hyvää mainosta piipparointiharrastukselle etenkään, kun pelto on heinäpelto ja ulkoilijoiden ja koirankävelyttäjien aktiivisessa käytössä. Jopa niin aktiivisessa, että pellolle on muodostunut useampikin polku.
Eli toiveena olisi, että jokainen peittäisi kuoppansa pellolla yhteisen hyvän nimissä ja jättäisi kuoppansa sitten peittämättä jossain kynnetyillä pelloilla missä sillä ei ole mitään väliä. Jos kuopan jaksaa kaivaa niin jaksaa kyllä potkaista ne savetkin takaisin kuoppaan ja polkaista päälle...
t. patti
ps. siis noita peittämättömiä kuoppia ei ollut pari eikä viisi vaan paljon!
Eli toiveena olisi, että jokainen peittäisi kuoppansa pellolla yhteisen hyvän nimissä ja jättäisi kuoppansa sitten peittämättä jossain kynnetyillä pelloilla missä sillä ei ole mitään väliä. Jos kuopan jaksaa kaivaa niin jaksaa kyllä potkaista ne savetkin takaisin kuoppaan ja polkaista päälle...
t. patti
ps. siis noita peittämättömiä kuoppia ei ollut pari eikä viisi vaan paljon!