löytöjä

Oletko löytänyt omituisen esineen? Näytä tunnistamaton löytösi ja aarremaanalla.comin jäsenet yrittävät auttaa sinua selvittämään mistä on kysymys.
hylsy

löytöjä

Viesti Kirjoittaja hylsy »

pohjoisen reissulta löysimme sota-ajan "romua". kiinnostaisi tietää onko kyseiset "linkkarit" suomalaista, saksalaista vai neuvostoliittolaista alkuperää :shock:
Kuva
Ekomasteri
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Ekomasteri »

Vuosia sitten löysin lähimetsiköstä samanlaisen linkkarin. Luultavasti ihan kotimainen versio kyseessä ainakin tuo minun löytämä linkku oli ihan normi maastossa ei missään sotatantereella voihan se silti olla jokin tuontiversio :roll:
-Golden King DPR Plus -XP-Deus -Garrett pro pointer
rocky86
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja rocky86 »

mie olen kanssa löytäny tommosen suomalaisten poterosta.
olisko joku sotkussa myyty malli??? :roll:
hylsy

Re: löytöjä

hylsy kirjoitti:pohjoisen reissulta löysimme sota-ajan "romua". kiinnostaisi tietää onko kyseiset "linkkarit" suomalaista, saksalaista vai neuvostoliittolaista alkuperää :shock:
Kuva
..."linkkarit" löytyivät nellimön suunnalta 2010. Veljeni löyti ensmmäisen ja heti perään minä toisen muutaman metrin päästä...näin ollen molemmat tyytyväisiä löytöihin :P
kolmijalka
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja kolmijalka »

Jos joskus saat tuon linkkarin terän näkyviin (auki), olisin kiinnostunut näkemään kuvan. Terän malli kiinnostaa. Älä kuitenkaan riko hienoa löytöä tämän toiveen vuoksi. Kohtuus kaikessa!
GM3+ ja Sennheiser HD440 kuulokkeet
ProPointer
Intin "se parempi" kenttälapio
Vanhin kolikko: 50p 1921
hylsy

vähän sai viimeinkin auki...eikä menny kauvan ;)

kolmijalka kirjoitti:Jos joskus saat tuon linkkarin terän näkyviin (auki), olisin kiinnostunut näkemään kuvan. Terän malli kiinnostaa. Älä kuitenkaan riko hienoa löytöä tämän toiveen vuoksi. Kohtuus kaikessa!
Kuva
Vastaa Viestiin