-Pasi-


Karua hommaa räntäsateella,mutta löydöt lämmittää.Pasi Pihlu kirjoitti:Pikaisen uimaranta haravoinnin jälkeen tänään löytyi kuvan mukainen Kulta?sormus (ei näy omilla suurennoksilla leimat kunnolla) sormus on tod. pieni. ja jokin pinssi. Olosuhde ko. paikalla oli aikas haasteellinen: räntää satoi vaakasuoraan ja pipokin jäi kotiin kun ei edes ollut tarkoitus piippailla
-Pasi-
[img]http://www.postima
ge.org/aVEkWLS.jpg[/img]