Käväisin kuopiossa kaverina etsimässä sormusta joka oli kadonnut uimarannalle . Harmi vain kun sormus löytyi niin kamera teki bugin ja löytyminen jäi saamatta videolle Mutta omistaja oli todella iloinen
Kaikkea kunniaa en voi ottaa kun tyttönen oli kaverina etsimässä lainaamallaan at pro:lla löytäjä oli sormuksen omistaja, minä vain nostin sen kauhallani ylös ja kun näin kimalluksen kauhassa sanoin että siinä se taitaa olla
Paikka oli hyvin heillä tiedossa se oli hyvä asia .
Kuopion kadonnut sormus
Kuopion kadonnut sormus
Viimeksi muokannut oskari, 04 Heinä 2011, 21:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hienoa Oskari, niin sitä pitää, naista pitää aina auttaa hädässä. Eiköhän niitä toimeksiantoja ala pian pukkaamaan lisää..
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
-
- Kunniajäsen
Re: Kuopion kadonnut sormus
Hienoa että löytyi... Siellä oli minun at pro uimaharjoittelussa. Itse en päässyt työkiireiden takia joten tarjosin koneellisen auttavan käden
oskari kirjoitti:Käväisin kuopiossa kaverina etsimässä sormusta joka oli kadonnut uimarannalle . Harmi vain kun sormus löytyi niin kamera teki bugin ja löytyminen jäi saamatta videolle Mutta omistaja oli todella iloinen
Kaikkea kunniaa en voi ottaa kun tyttönen oli kaverina etsimässä lainaamallaan at pro:lla löytäjä oli sormuksen omistaja, minä vain nostin sen kauhallani ylös ja kun näin kimalluksen kauhassa sanoin että siinä se taitaa olla
Paikka oli hyvin heillä tiedossa se oli hyvä asia .
Garrett at prolla mennään