Etsintä Virosta tilaamassa

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
kemppi
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Kesä 2011, 09:18
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Etsintä Virosta tilaamassa

Viesti Kirjoittaja kemppi »

Hei piipparit!

Olen innolla lukenut aarremaanalla.com sivua jo tovin ja nyt sitten rekisteröidyin joukkoonne. Uusi
harrastus voisi näin alkaa.
Ensimmäiseksi tulee tietenkin piipparin hankinta eteen ja kaikki apu asian suhteen on tervetullutta. Hintaluokka olisi max. 350 euroa. Kovin olen ACE EUROA tuolta Eestin puolesta katsonut. Hinta olisi 265+kelasuoja+toimituskulut. Paketissa on käsittääkseni kuulokkeet mukana jossa on se äänensäätö. Helppokäyttöisyys on suuri plussa näin aluksi. Hyväkuntoinen käytetty laite kelpaisi kyllä myös.
Oikeastaan kysymykseni liittyy laitteen ostoon.
Miten tuolta www.metallidetektor.ee liikkestä se tilaaminen käytännössä tapahtuu? En ole sellaista viestiketjua löytänyt missä se asia kerrottaisi selvästi ja yksityiskohtaisesti. Englanniksi kirjoittaminen ei ole mikään ongelma. Sivut vaan on viroksi ja venäjäksi. Ne ei oikeen minulle avaudu. Googlen kääntäjäkin suoltaa välillä sellaista sekamelskaa, että menee pää ihan jumiin.

:shock:

Tai oikeestaan olen jo vanha alan harrastaja jolta kaapista löytyy SUBERB SOUND MD-3005 piippari jolla on nurmikolta löydetty yksi abloy avain (kotiavain tippui nurmikolle, halpahallista hain piipparin ja tuli "eka löytö")
:lol:
Kyllä se siitä lähtee...
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Tuo euro ace on varmaan käypänen laite tuossa hintaluokassa ja varsinkin helppokäyttönen. Tehokkaampiaki löytyy mutta ne sit olekaan niin helppoja.

Tuolta liikkeestä tilaaminen on sujunu kaikilla ihan mallikkaasti englannilla. Ainut mutta sieltä tilaamiselle on mahdollisten takuuasioiden hoito. Se kyllä toimii tuossa liikkeessä mutta aikaa menee kauemmin ja lähettelykulut kalliimmaks sekä tietysti asioiminen takuuasioissa on aina helpompaa suomeks.
kemppi
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Kesä 2011, 09:18
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja kemppi »

Tere!

Garret Euro ace tuli eilen Virosta.
www.metallidetektor.ee Liikkeessä asioiminen oli todella nopeaa ja mutkatonta. Ainoana miinuksena voi joku nähdä Englannilla kommunikoimisen, mutta minulle se ei ollut ainakaan mikään ongelma. Kouluenglannilla pärjää mainiosti.

Juttu menee pääpiirteittäin näin:
-Lähetät sähköpostilla listan mitä haluat ja pyydät lähettämään paluupostissa laskun tuotteista mitä olet tilaamassa.
-Tarkistat laskun, että kaikki on kunnossa.
- Maksat laskun nettipankissa ulkomaanmaksuna. itse Laitoin varmistuksena vielä tiedon maksusta liikkeelle paluupostissa.

Minulla meni tilaamisesta paketin saamiseen noin viikko, eli minusta nopeaa toimintaa.

Nyt sitten vaan opettelemaan laitetta ja piipparoimaan... Aarteet odottaa löytäjäänsä...


:D :D :D
Kyllä se siitä lähtee...
Avatar
Luopio
Metallinetsijä
Viestit: 242
Liittynyt: 25 Touko 2011, 21:07

Viesti Kirjoittaja Luopio »

Paljonko oli postikulut suomeen. Himottas tilata tuolta vähän tuotteita.
Golden mask 4

Taivas varjele mitä sieltä tulee
kemppi
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Kesä 2011, 09:18
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja kemppi »

jos oikein muistan niin kaikki yli 140 euroa olevat ostokset tulevat ilman postikuluja. Täytyy vielä todeta, että hienosti ja joutuisasti kaikki hoitui. Voin suositella.
Kyllä se siitä lähtee...
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

kemppi kirjoitti:jos oikein muistan niin kaikki yli 140 euroa olevat ostokset tulevat ilman postikuluja. Täytyy vielä todeta, että hienosti ja joutuisasti kaikki hoitui. Voin suositella.
Nopea ja luotettava tavarantoimittaja,hinta usein huomattavasti halvempi kuin Suomesta tai muualta tilattuna.Suosittelen :!:
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Avatar
Luopio
Metallinetsijä
Viestit: 242
Liittynyt: 25 Touko 2011, 21:07

Viesti Kirjoittaja Luopio »

juu ..panin lontooksi tekstiä sinne, isot tilaukset tulee posteitta ja pienemmät tulee 15 € /styke posteilla.
taidampa rueta kahteleen sieltä
Golden mask 4

Taivas varjele mitä sieltä tulee
JosipZugasvili
Metallinetsijä
Viestit: 168
Liittynyt: 20 Elo 2011, 18:53
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja JosipZugasvili »

Pistinpä minäkin s-postilla Viron pojille tilausta.

Kävin muuten kesällä fyysisesti etsimässä kyseistä lafkaa, eikä ollut ihan helppo löytää, kun paraatipuolella ei ole mitään kylttiä ja sisäpihahässäkkä on hirmuinen. Muija alkoi hermostua ja jäi sitten sisäänpääsy etsimättä.

Tuolla mystisellä tekstillä on varmaan jotain tekemistä asian kanssa: "Sissepääs Westmani toidupoe sissepääsu kõrval."

No ei se mitään. Villen kellon kanssa aikani sohlattua päätin nyt sitten toimia etänä Viroon, vaikka mieluummin pitäisin laitetta kädessäni ennen maksutapahtumaa.
JosipZugasvili
Metallinetsijä
Viestit: 168
Liittynyt: 20 Elo 2011, 18:53
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja JosipZugasvili »

Etsin tuli neljässä arkipäivässä laskun maksamisesta.
Vastaa Viestiin