Stavr sand scoopit
Stavr sand scoopit
Laitan nyt tänne ilmoituksen Ruslanin puolesta kun hänen ilmoituksensa ei osunut oikealle osastolle
Elikkäs Stavr scoopit ovat olleet monen mieleen ulkomaisilla foorumeilla, ja päädyin itsekin tilaamaan evroexcavator mallisen kauhan pari päivää sitten. Ukrainalainen Ruslan tekee siis scoopit itse, ne ovat laserleikattua ruostumatonta terästä varsin uniikilla reikäkuviolla = kevyempi rakenne. Malleja on useita ja voittekin tutustua niihin täältä:
http://www.stavrscoop.com/
Tai täältä:
http://stavr.moifoto.ru/125488
Hintaa scoopille tulee postikuluineen vain noin 110€. Scoopeissa ei ole vartta joten sellaisen joutuu käyttäjä itse tekemään haluamastaan materiaalista, suosittelen puuvartta keveyden takia. Scoopit painavat noin kilon kappale, eli varsin keveitä kapistuksia ovat ja siksi tilasinkin. Hiekalla piippaillessa on tärkeää että hiekka valuu mahdollisimman helposti pois kauhasta ja näillä kauhoilla varmasti näin tapahtuu isojen reikien ja pienten reikävälien takia.
Tässä vielä kuva yhdestä mallista:
Mitään rahaa en tästä mainostamisesta tietenkään saa vaan ideana on saada kunnollisia työkaluja biitsi/vesipiipparoijien työkaluarsenaaliin ympäri suomen!! Näitä kapistuksia kun ei myy suomessa yksikään liike valitettavasti.
Maksut voi hoitaa tilisiirrolla tai western union maksulla. Western union ottaa kuitenkin noin 20€ siirtomaksua joten suora tilisiirto lienee se edullisin ( sillä maksoin itse ).
Sähköpostitse saatte kaikki tarvittavat tiedot ja osoitteen löydätte linkitetyltä sivustolta!
Elikkäs Stavr scoopit ovat olleet monen mieleen ulkomaisilla foorumeilla, ja päädyin itsekin tilaamaan evroexcavator mallisen kauhan pari päivää sitten. Ukrainalainen Ruslan tekee siis scoopit itse, ne ovat laserleikattua ruostumatonta terästä varsin uniikilla reikäkuviolla = kevyempi rakenne. Malleja on useita ja voittekin tutustua niihin täältä:
http://www.stavrscoop.com/
Tai täältä:
http://stavr.moifoto.ru/125488
Hintaa scoopille tulee postikuluineen vain noin 110€. Scoopeissa ei ole vartta joten sellaisen joutuu käyttäjä itse tekemään haluamastaan materiaalista, suosittelen puuvartta keveyden takia. Scoopit painavat noin kilon kappale, eli varsin keveitä kapistuksia ovat ja siksi tilasinkin. Hiekalla piippaillessa on tärkeää että hiekka valuu mahdollisimman helposti pois kauhasta ja näillä kauhoilla varmasti näin tapahtuu isojen reikien ja pienten reikävälien takia.
Tässä vielä kuva yhdestä mallista:
Mitään rahaa en tästä mainostamisesta tietenkään saa vaan ideana on saada kunnollisia työkaluja biitsi/vesipiipparoijien työkaluarsenaaliin ympäri suomen!! Näitä kapistuksia kun ei myy suomessa yksikään liike valitettavasti.
Maksut voi hoitaa tilisiirrolla tai western union maksulla. Western union ottaa kuitenkin noin 20€ siirtomaksua joten suora tilisiirto lienee se edullisin ( sillä maksoin itse ).
Sähköpostitse saatte kaikki tarvittavat tiedot ja osoitteen löydätte linkitetyltä sivustolta!
Maksoin tilisiirtona suoraan ja maksoin oman pankin kulut eli olikohan kympin tai jotain. Detaljit saat tarkemmin suoraan Ruslanilta itseltään sähköpostilla. Hinta on vissiin muutaman euron noussut kesepan tietojen mukaan. Ei paha silti todellakaan.ilkkap kirjoitti:Kerrotko vielä detaljit miten maksoit.
Western union maksu saattais olla helpoin, siirtomaksu noin 20€ maksajalle.
Päivitystä:
Olen saanut tietooni ainakin kahdelta foorumilaiselta että stavrille maksussa on ollut vaikeuksia. Ilmeisesti tiedot maksun suorittamiseen ovat puutteellisia. Tässä kuitti omasta maksustani ( sampo ) joka meni kerralla läpi.
Toivottavasti tämä auttaa maksamisessa Ilmoitelkaa miten maksunne menee läpi!!
Olen saanut tietooni ainakin kahdelta foorumilaiselta että stavrille maksussa on ollut vaikeuksia. Ilmeisesti tiedot maksun suorittamiseen ovat puutteellisia. Tässä kuitti omasta maksustani ( sampo ) joka meni kerralla läpi.
Toivottavasti tämä auttaa maksamisessa Ilmoitelkaa miten maksunne menee läpi!!
-
- Raavas Tonkija
tiedoksi, että evroexcavator-2 v.22 saa odottaa 2-3 viikkoa
MONSTRIK-10 pari jäljellä.
ruuhkaa kuulemma pitää.
uudet sivut http://ruslan.demo.ikc.net.ua/en/8-sand-scoop
ruuhkaa kuulemma pitää.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Kovin on ankeat sivut kun ei kaikissa linkeissä ole edes sisältöä vielä Toivottavasti kaikki halukkaat saavat tilaamansa scoopit mahd pian.Grave Digger kirjoitti:tiedoksi, että evroexcavator-2 v.22 saa odottaa 2-3 viikkoa
ruuhkaa kuulemma pitää.
-
- Raavas Tonkija
Ukrainan pankki veloitti 10€, joten lähetän postitse tuon puuttuvan kympin.
On siis kaksi tapaa:
ruksata ruutu "maksan kaikki kulut"
tai
Lisätä kymppi hintaan.
Minä ja pankkini luulimme että maksu oli ns Euromaksu, jossa vastapuoli ei joudu maksamaan saajan pankin kustannuksia.
EDIT: Ja Ukrainahan ei kuulu EU: hun
On siis kaksi tapaa:
ruksata ruutu "maksan kaikki kulut"
tai
Lisätä kymppi hintaan.
Minä ja pankkini luulimme että maksu oli ns Euromaksu, jossa vastapuoli ei joudu maksamaan saajan pankin kustannuksia.
EDIT: Ja Ukrainahan ei kuulu EU: hun
-
- Raavas Tonkija
scooppi saapui. Voin suositella tätä kaveria!
todella asiallinen ja nopea yhteydenpito, neuvoi maksamisessa avutonta vielä.
ja hyvin pärjää keskustelussa vaikka oma englanti olisi tyyliin kouluarvosana 6.
Itse maksoin western unionilla ja scooppi lähti samana päivänä matkaan. 7 arkipäivää kesti tulla lähipostiin.
scooppi on todella laadukkaan oloinen ja yllättävän painava jos vertaa omaan alumiiniseen räkkiin, varmaankin vain boonusta vedessä.
vielä pitäisi tuohon joku varsi keksiä, mistä kannattaa lähteä ostamaan joka sopisi tuohon hyvin?
ja hyvin pärjää keskustelussa vaikka oma englanti olisi tyyliin kouluarvosana 6.
Itse maksoin western unionilla ja scooppi lähti samana päivänä matkaan. 7 arkipäivää kesti tulla lähipostiin.
scooppi on todella laadukkaan oloinen ja yllättävän painava jos vertaa omaan alumiiniseen räkkiin, varmaankin vain boonusta vedessä.
vielä pitäisi tuohon joku varsi keksiä, mistä kannattaa lähteä ostamaan joka sopisi tuohon hyvin?
Minä ostim biltemasta teleskooppikeksin, siitä tuli hyvä varsi.Grave Digger kirjoitti:vielä pitäisi tuohon joku varsi keksiä, mistä kannattaa lähteä ostamaan joka sopisi tuohon hyvin?
Mutta en ole testannut sitä vielä, joten en tiedä toimiiko teleskooppilukitus hyvin.
Luulisin että puuvarsi on parempi jos vaan mahtuu autoon.
Rannalla pärjää hyvin ihan perus puuvarrella mutta vedessä ei kestä jos joutuu vähänkin vääntämään voimalla. Mulla on jo kolmas varsi menossa tuossa omassa... Vahvistin varren alaosaa lasikuidulla että kestäisi vähän enemmän rääkkiä. Taidan laittaa kesepan suosituksesta hiilikuituisen jääkiekkomailan varren kun saan sellaisen jostain käsiini. Maksavat aivan tuhottomasti joten rikkinäisen mailan jos joku lahjoittaa niin otan vastaan mielelläniGrave Digger kirjoitti:scooppi saapui. Voin suositella tätä kaveria!
Odota lätkätreenikauden alkua ja käy sen jälkeen jäähallin takapihan roskiksilla etsimässä sopivaa. Mä laittaisin alumiinisen putken, jonka päät on tukittu, jotta kelluu. On kevyt ja kestävä, etenkin jos vielä vahvistat skoopin kiinnityskohdan laittamalla putken sisään toisen parikymmensenttisen putkenpätkän.McSeeker kirjoitti:Taidan laittaa kesepan suosituksesta hiilikuituisen jääkiekkomailan varren kun saan sellaisen jostain käsiini. Maksavat aivan tuhottomasti joten rikkinäisen mailan jos joku lahjoittaa niin otan vastaan mielelläni
Ja vinkkinä sellainen, että jos paljon meinaa kaivella niin paksusta varresta saa paremmin otteen kuin hammastikun paksuisesta harjanvarresta -> sopii paremmin ainakin meille jännetuppitulehdusvammaisille.
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
-
- Raavas Tonkija
ostin k-raudasta 32mm puuvarren, pikkusen joutu puukolla veistään jotta mahtu pohjaan.varsi maksoi 4 euron paikkeilla joten ei paha. Porasin myös scuuppiin yhden uuden reijän ruuville. mahtaneeko tuo puuvarsi katketa kun tuo vettyy...
Imeytä niin paljon puuöljyä kun vaan varsi imee ja uusi käsittely pari kertaa kaudessa. Ite oon tehnyt näin ja harjanvarsi on kestänyt hyvin sekä pysynyt kimmoisana.Grave Digger kirjoitti:mahtaneeko tuo puuvarsi katketa kun tuo vettyy...
Valtti puuöljy imeytyy huonosti ja jättää varren tahmeaksi. Tarjoustalon halpis öljy toimii paremmin.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
päivitetty ja lisätty tietoa sivuston www.stavrscoop.com
suositukset ja lisätty video.
Alkuperäinen kieli - venäjä
Suositus kahvan puu: Valitse tiheä \ massiivipuuta.
(Ash, Maple, akaasia, koivu).
Kahva männyn hyödytön!
suositukset ja lisätty video.
Alkuperäinen kieli - venäjä
Suositus kahvan puu: Valitse tiheä \ massiivipuuta.
(Ash, Maple, akaasia, koivu).
Kahva männyn hyödytön!
Minelab explorer XS & Excalibur1000 since 2001,
+ StavRscoop Evroexcavator-2 www.stavrscoop.com
+ StavRscoop Evroexcavator-2 www.stavrscoop.com
-
- Metallinetsijä
Onhan porukka itse noita tehnyt kun tulee halvemmaksi:
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... c&start=45
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... c&start=45
Nasse-setä nyt harvinaisen selvinpäin.
Laiteet:
Garrett Sea Hunter MKII, Gm3, fiskars, Garrett Pro-Pointer ja sandscoop
Tulevat: Odotellaan sopivaa.)
Vanhin löytö:
5 penniä 1899 (Tunnistettu vuosiluku.)
Laiteet:
Garrett Sea Hunter MKII, Gm3, fiskars, Garrett Pro-Pointer ja sandscoop
Tulevat: Odotellaan sopivaa.)
Vanhin löytö:
5 penniä 1899 (Tunnistettu vuosiluku.)
On ollu suunnitelmissa ja kuviaki on jo tehtynä mut ei vielä olla päästy toteutukseen asti. Eli tulossa on mut ei ihan tähän hätään.
Kyllä tuo hinta on mahdollista saada alas kun suomessa tekee ettei tuu tulleja ja kuljetusmaksuja mut ei noita kuitenkaan ihan halvaks saa. Varsinkin kun tuon scoopin toimivuus ja keveys perustuu noihin erikoisen mallisiin reikiin mitkä on vähä vaikeammat toteuttaa. Samalla on tarkotus tehä pikku muutoksia/parannuksia omiin kokemuksiin perustuen.
Kyllä tuo hinta on mahdollista saada alas kun suomessa tekee ettei tuu tulleja ja kuljetusmaksuja mut ei noita kuitenkaan ihan halvaks saa. Varsinkin kun tuon scoopin toimivuus ja keveys perustuu noihin erikoisen mallisiin reikiin mitkä on vähä vaikeammat toteuttaa. Samalla on tarkotus tehä pikku muutoksia/parannuksia omiin kokemuksiin perustuen.