Osaako joku antaa jotain suuntaa-antavaa arviota kolikon iästä? Pahimmat liat otin pinnasta pois mutta sen enempää en vielä tässä vaiheessa ole tehnyt.

Onnittelut ehdasta ööörestä!raptor136 kirjoitti:Hienoa, kertaheitolla 1700-luvulle. Ei tää aamupäivä sitten ihan hukkaan todellakaan mennyt. Tekis kovasti mieli pistää se ProPointer tilaukseen. Pitänee silti malttaa vielä hetki ja katsoa jos innostus tosiaan nyt pysyisi yllä vähän aiempaa paremmin.
VillenKello käy ihan omaa aikaansa - taitaa hieman jätättää?raptor136 kirjoitti: ...VillenKello ei vieläkään ole toimittanut noin kuukausi sitten tilaamaani Pro-Pointeria, joten taas pitää kiittää Topi Salkoa omansa lainaamisesta ja edelleen hyvästä seurasta!...
SiveysvyöhönLeijona kirjoitti:Piparilukko![]()
![]()
Mulla on samoja ongelmia ja allergiapillereiden lisäksi oon laittanu nenän täyteen nenäsumutetta ja session jälkeen huuhdellu silmät reilulla määrällä silmätippoja. Jo on auttanut eikä tule ns. dagen efteriä. Ajattelin hankkia silmänhuuhtomispullon tätä varten.Mc_Mursu kirjoitti:Hyviä löytöjä. Lukko on tosi makee.
Heinä oli varmaan jo tosi pitkää?
Olisin tullut minäkin, mutta maanantaina haravoin heinäistä laskettelurinnettä ja sain niin karseat allergiaoireet, että oon ollut silmät punasena ja ihan tukossa tänkin päivän. Ei paljoa allergialääkityskään auta, kun hiippaillee heinikossa ristiinrastiin ja pöllyttää korsia piipparilla.
Auttaiskohan hengityssuojain ja suojalasit...