Garret ace 350 vai AT PRO

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Gollum
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 13:07
Paikkakunta: Padanoja

Garret ace 350 vai AT PRO

Viesti Kirjoittaja Gollum »

Gollum needs a detector to find THE RING!

Olen aloittelemassa piipparointia ja Garretin tuotteet ovat mielessä.

Haluaisin ääniä vastaan ja puolesta, sekä käyttökokemuksia.

Niin ja haluaisin myös laitteen joka kestää "aikaa", eli mentaliteelillä yksi laiten nyt ja sitä sitten käyttäis vaikka 5-vuotta.

Kova halu olisi siis piippaamaan mutta olen kahden vaiheilla säästänkö vielä pari sataa lisää ja satsaan AT PRO:hon vai ostanko nyt 350:n.

Muitakin laitteita voi ehdottaa jos niitä haluaa suositella.

Aion pääsääntöisesti kahlata läpi keskiaikaisia teitä, metsää niiden reunoilla ja vanhoja peltoja/asuinpaikkoja joissa elämää on ollut iät ajat.

Kiitos!
Ekomasteri
Kunniajäsen
Viestit: 1606
Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29

Viesti Kirjoittaja Ekomasteri »

Jos itse olisin tuossa tilanteessa niin ehdottomasti ottaisin AT pron, on se niin paljon monikäyttöisempi 8) Tietysti jos haluaisin olla kunkku niin ottaisin GM3 .sen eikä maksaisi kuin puolet At.sta 8)
-Golden King DPR Plus -XP-Deus -Garrett pro pointer
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Ehdottomasti AT Pro. Monipuolisempi kaikin puolin. Siitä löytyy asetukset alottelijalle ja sitte kun kehittyy niin voi alkaa käyttään pro asetuksia. AT Prolla on jopa pieni mahdollisuus pärjätä 5 vuotta. 350 jos ostat niin viimeistään parin vuoden päästä alat kaipaamaan lisää ominaisuuksia ellei jo aikasemminki vaikka muuten hyvä laite varmasti onkin.

Noille kuvailemilles paikoille tuo jo ehdotettu GM 3 ja jopa GM 1 ois kans erittäin sopivia laitteita. GM 3 on vähä hankalampi oppia hallitsemaan kuin AT mutta tällä foorumilla löytyy siihenki tosi paljo apuja ja kysymällä saa lisää. Vertailua en ole itse vielä tehnyt AT:n ja GM:n välillä mutta tuntuma on sellanen että GM kyllä löytää vähintään sen minkä AT.

GM 1 olis halpa ja helppokäyttönen eikä sillä tarvis esimerkiks etsintäsyvyyden suhteen hävetä ollenkaan. Ilmatesteissä GM 1 on suunnilleen sama kuin GM 3 automaattiasetuksella. Palautumisnopeus on ihan sama kuin GM 3:ssa.

Onhan niitä vielä paljo muitakin hyviä vaihtoehtoja mutta nuo on ne mistä minä osaan varmaks sanoa. Muut saa kommentoida muista merkkejä. Esimerkiks Technetiks ja Fisher ois merkkejä mistä kannattais etsiä eikä pidä ihan unohtaa C-scopeakaan.
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Kylläpä se taitaa tuo Garrett AT pro olla aika kova sana myös muilla foorumeilla, joten varmasti toimiva peli, jolla pärjää pitkään. 8)
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Vastaa Viestiin