Whites Surfmaster PI PRO osista

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Rolle
Metallinetsijä
Viesti:

Whites Surfmaster PI PRO osista

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Moro!

Onko kukaan kokeillut rakentaa Surf PI:tä nollista alkaen? Maverickilla ainakin taisi olla joku surffin pohjalta tehty PI-laite käytössä? Geotech foorumilla Surf tuntuu olevan melko suosittu rakentelukohde muutaman muun PI:n lisäksi.

http://www.geotech1.com/forums/showthread.php?t=17121

Jos piirilevyn syövytys ei kiinnosta, niin tuolta voi tilata valmiita levyjä komponenttien kera (45$ levy ja osat). Levy on pitkä ja kapea, joten vesitiiviiksi laitteen saa helposti koteloimalla sen viemäriputkeen. Kuka kokeilee ensimmäisenä? :wink:
Golden Mask 3, Garrett ACE 250
Maverick
Raavas Tonkija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maverick »

Pakko kuitata.

Mun laitos pohjautuu tehtaalta tulleeseen piirilevyyn, se löytyi sattumankauppana aivan toisen tuotteen sisältä. Surfmaster on itselle ihanteellinen testialusta, koska se on helposti ymmärrettävä komponenttitasolla; pystyy hahmottamaan kaikkien osien toiminnan.

Tyhjästä rakentamiseen tuo on suosittu malli, kenties juuri aiemmin mainitun johdosta.

Itselläni on kunnianhimoisena tekstinä tuolla alhaalla vaikka mitä, mutta hiljaa hyvä tulee eikös joo. Nyt on osat kasassa, seuraavaksi pitäisi integroida ne yhdeksi kokonaisuudeksi...
Vitae pars historia est.
patti
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja patti »

Maverick kirjoitti: Mun laitos pohjautuu tehtaalta tulleeseen piirilevyyn, se löytyi sattumankauppana aivan toisen tuotteen sisältä.

...

Itselläni on kunnianhimoisena tekstinä tuolla alhaalla vaikka mitä, mutta hiljaa hyvä tulee eikös joo.
Hmm, metallinetsin toisen laitteen sisässä?? :shock: Kerros lisää...?

Ja joo, noita kunnianhimoisia projekteja on itse kullakin ja yhden jo poistin listoilta vaikka se onkin vielä työn alla. Scooppikin on työn alla ja osatkin olemassa, rautasahankin hankin rakentamista varten tänään :D Kevät tulee ja voi tulla muutakin... :roll:

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Maverick
Raavas Tonkija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maverick »

Eli se Surfmasterin piirilevy oli toisen merkkisen etsimen sisällä. Niitä on näköjään käytetty lisenssillä joskus.
Vitae pars historia est.
patti
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja patti »

Aijaa, no mä ihmettelinkin että minkä MUUN laitteen sisällä voisi olla metallinetsin :D

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Tengil

Viesti Kirjoittaja Tengil »

Noniin, nyt on aihetta laittaa tänne viestiä vuoden kyyläilyn jälkeen. Ikuisuusprojektini on jotenkuten valmis ja tänään tuli tehtyä plexistä kiekkoa piippariin. Kyseessä on siis vuosi sitten aloitettu projekti (ennenkuin löysin tämän foorumin) ja juuri geotech forumilta löydettyjen rakennusohjeitten mukaan kasattu.

Tämän vehkeen oli tarkoitus olla mun eka piippari mutta projekti hieman jäi kun postissa saapui ace 250. Tässä hieman kuvia kiinnostuneille.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin