Siinä tarvitaan herkkiä sormia ja kärsivällisyyttä
Alkuperäinen ohje on että threshold säädetään niin että se just ääntää mutta Etsijä82 huomas että se onnistuu ehkä jopa paremmin kun sen säätää niin että ääni just häviää. Herkkyys mulla on säädön aikana yleensä kutosen (suositus) kohdalla mutta se ei ole ratkasevaa eikä tunnu diskriminaatiokaan juuri vaikuttavan.
Minulla löytyy yleensä säätö suunnilleen keskeltä säätöaluetta helpossa maassa mutta tämä voi vaihdella vähän laitekohtaisesti. Kun kohdan kerran löytää niin kannattaa pyörittää nuppi jompaankumpaan suuntaan niin että laskee kierrokset. Jatkossa säätö löytyy yleensä näiltä main +- 1 kierros.
Jos muistan oikeen, jos kelaan nostettaessa ääni nousee on nupista vähennettävä ja ääni nousee kelaa laskettaessa niin nupista lisää. Muisti voi kyllä pettää kun siitä on aikaa kun GM:ää käytin manuaalilla. Jos ei noin niin sit toistepäin.
Nuppia kannattaa aluks säätää vaan neljäsosakierrosta kerralla ja pumpata aika monta kertaa että etsin hakee säätönsä. Siinä vaiheessa kun varttikierroksen säätö muuttaa yllämainittua äänen käytöstä niin ollaan lähellä. Oikea säätö löytyy siis tuon viimesen varttikierroksen sisältä. Jos oikeen tarkkaan haluaa säätää niin millinki siirto vaikuttaa loppuvaiheessa.
Yleisin virhe on että ruuvataa liian reippain ottein eikä siks havaita oikeata kohtaa, herkkyyttä

. Kun säätö on löytynyt sitä ei tarvi yleensä kovin paljoa säätää uudestaan. Yks tuunaus minkä itse meinaan tehdä on laittaa nupin alle kumisen O-renkaan että nupin liikkeet tulis nihkeemmäks. Helpottais säätöä ja säätö pysyis paikallaan paremmin. Toimis samalla yhtenä pöly/kosteussuojana.
Edit: Patti oli vähä nopeempi näppäileen