Siispä auton nokka kohti metsää ja sielläpä pystyikin kaivamaan ihan ongelmitta. Tuli löytöjäkin. Noin 50 pullonkorkkia ja rautalämiskää, yksi auton kaiutin ja yksi kolikkokin!
Niin ja tässä se kauden kolikko numero 2204:

t. patti

JK kirjoitti:Ottakaas kuvaa talvitapahtumasta, saisivat esim. GM:n valmistajat ja ulkomaiset harrastajat nähdä mitä on suomalainen sisu .
Maanantai näyttäisi kelin puolelta parhaalta. Vaan -5 C ja pientä lumisadetta (lumi ei muuten häiritse tätä hommaa yhtään, päinvastoin). La ja su on pakkasen puolelta turhan kylmiä. Ja otsalamppujen kanssa mennessä ei tarvi edes välittää siitä mitä kello on.Lepanovski kirjoitti:Kyllä jonnekkin ois kiva lähtee kokeileen.
Mulla viä auki koska kerkeen, moottorin ostaja ei oo ilmottanu viä koska koneen tulee hakeen keskisuomesta, mut alustavasti 5. päivä pitäs olla meikäläisen sitä varten kotosalla, kuhan nyt ilmottelee niin sit tierän.
Oliko vaan puhetta ostajalla
Mä meinasin eilen ottaa metsässä pari kuvaa mutta oli niin satukirjamainen maisema, että ajattelin jättää ottamatta ettei mene nääs tämä uskottavuusJK kirjoitti:Ottakaas kuvaa talvitapahtumasta, saisivat esim. GM:n valmistajat ja ulkomaiset harrastajat nähdä mitä on suomalainen sisu .
Oli kyllä hyvä ja viihdyttävä pätkä. Jätkä vetää monologia hemmetin viihdyttävästi. Löytöjäkin tuli, ainaikin tuo kierrekorkki...patti kirjoitti:Löytyy sitä energiaa muualtakin-15 pakkasta, kello puoli neljä aamulla ja otsalamppu päässä
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Q1wt6uWdSJk
t. patti
ps. Tuolla DiggingNorway hemmolla on tosi hyviä ja viihdyttäviä pätkiä tuolla tuubissa, kannattaa katsoa.
Pakkasessa -15 *C ja ilman hanskoja Rambo -puukolla. Ei mikään turhajätkä. Touhu kyllä muistutti etäisesti meidän äskeistä piipitysretkeä. Samanlaisia löydöt ainakin oli...patti kirjoitti:Ja löysi ekan joulukuusensa ja vielä kaatoi sen tyylillä![]()
![]()
Itse asiassa tosi metallinetsijä kaataa joulukuusensa kaivuutyökalulla, niin tuokin teki. Eli ei ollut edes puukko vaan joku noname digging tool. Pitäsköhän munkin lähteä Fiskarssin kenttälapiolla kaatamaan joulukuusta...Öhkömönkijä kirjoitti: Pakkasessa -15 *C ja ilman hanskoja Rambo -puukolla. Ei mikään turhajätkä. Touhu kyllä muistutti etäisesti meidän äskeistä piipitysretkeä. Samanlaisia löydöt ainakin oli...