Tänään vielä miniloman toinen puolisko ja samalle rannalle takaisin

t. patti
Kiitosta vaan onnittelijoille!Aarteenmetsästäjä kirjoitti:Mistä kohtaa rantaa etsiskelit? Ja jouduitko paljon uteliaille vastaileman![]()
Hienoja löytöjä!
Niin muuten oli ollut, siis futis, rantavahti mainitsi asiasta. Tällä viikolla oli biitsilentiksen jotkut nuorisokisat.Grave Digger kirjoitti:siellä taisi olla jotkut beacfutis tai lentis kisat tuossa viikko sitten, sen takia varmaan löytyy paljon kamaa..
Olen tähän asti pärjännyt kenttälapiolla, mutta veikkaanpa että selkä tykkäisi enemmän jostain tällaisesta:patti kirjoitti:Täytyisi kyllä rakentaa jonkinlainen skooppi tuohon rantavesikaiveluun, nyt menee liikaa aikaa pullonkorkkien nostamiseen...
Suosittelen sitten sitä vesitiivistä mallia, on aika huoleton pitää mukana. Oma olympus 790sw ei ole pettänyt vielä kertaakaanps. kun euroja tulee tarpeeksi niin ostan sen kameran
pps. tai sitten löydän sellaisen
Ai sulla on vakoojia raportoimassaGrave Digger kirjoitti:minulla taitaa joku scooppi tuolla myyntipuolella ollakkin. tosin on tuollainen varrellinenkin itsellä käytössä.. ihan jees jos hiekka on yyteritasoa tai sitten vedessä.
patti oli bongattukkin kaverin toimesta yyterissä, mikäs piippari sulla muuten on ?
jos asut siellä päines niin voin tulla piipitteleen kanssa..
Mä tuun messiin jos olette menossa.Grave Digger kirjoitti:minulla taitaa joku scooppi tuolla myyntipuolella ollakkin. tosin on tuollainen varrellinenkin itsellä käytössä.. ihan jees jos hiekka on yyteritasoa tai sitten vedessä.
patti oli bongattukkin kaverin toimesta yyterissä, mikäs piippari sulla muuten on ?
jos asut siellä päines niin voin tulla piipitteleen kanssa..
Hietsussa piippailin tuollaisen koneen perässä ja kaivelin eurosia, ei se niitä ainakaan ottanut talteen.patti kirjoitti:Ai, harmiIhme silti, että se 50 markan kolikko on säilynyt siellä näinkin kauan!
Onko tietoa mihin aikaan syksystä se masiina siellä ajelee? Jos ehtisi ennen sitä käymään niin olisi tämän kesän saalis jaossa.
t. patti
Mekin tullaan ehkä ensi viikolla la tai su Yyteriin jos kelit on riittävän hyvät auringonottoon. Jos satutaan samaan aikaan niin pidetään kahden hengen minipiipparit.Grave Digger kirjoitti:piippimiitti kantsii pitää hyvissä ajoin, kesäkuussa ei rannalta löytynyt mitään kahteen tuntiin, venetsialaisten jälkeen se on täynnä roskaa ja hiekka painuu, joten kaikki tulee esille..sesonkiaikaan vaan pitäs käydä mahd paljon siellä niin saa parhaat löydöt. ensi vkl oon menossa poriin niin sitten käy ainakin täällä..
Hah, mähän sanoin jo aiemmin tässä ketjussa, että 110 kg ja kalju ja sänkikin niin ei ihmiset uskalla tulla juttelemaanGrave Digger kirjoitti: patti, kaveri oli ollut aurinkoa palvomassa ja nähnyt vaan piipittelijän, sanoin että miks et menny moikkaa. kertoi että et oo ihan niin nörtin näkönen että uskalsi
Milloin olet menossa? Mä tulen sittenkin Yyteriin sunnuntaina! Sellaiseen kokopäiväiseen piipparointiin en pysty ottamaan osaa mutta olis kuitenkin kiva tavata ja etenkin tutustua sun E-traciin, koska se on alkanut kiinnostaa kovin. Me ollaan todennäköisesti siinä kylpylän edustalla bikinibaarin pohjoispuolella. Jos satut alueelle niin tule moikkaamaan toista.Grave Digger kirjoitti:no saanpahan yksin olla bikinityttöjen kanssa
Ei törmätty, kun me lähdettiin klo 16 pois kun alkoi ukkonen. Ja kotimatkalla satoikin sitten golf-pallon kokoisia rakeita!Grave Digger kirjoitti:en mie tiiä mihin aikaan raahaudun sinne, varmaan joskus 14-15 ?