Ensimmäinen kilikello
Lähetetty: 25 Loka 2022, 19:49
Lyhyen reissun tulosta, kello ja pari nappia sekä viisi markkaa vuodelata 1950. Maa oli jo aamulla aika jäässä.
Kello oli ensimmäinen meikäläiselle, valitettavasti oli ottanut kyntöraurasta tai muusta osumaa. Oli heikko signaali ja melko syvällä, mutta onneksi katsoin.
Ihmeellisen ohutseinämäinen kello ja jotain kirjoitusta (venäjää?) kyljessä. Voiskohan olla joku matkamuistotiuku, vai mitäkähän lienee






Kello oli ensimmäinen meikäläiselle, valitettavasti oli ottanut kyntöraurasta tai muusta osumaa. Oli heikko signaali ja melko syvällä, mutta onneksi katsoin.
Ihmeellisen ohutseinämäinen kello ja jotain kirjoitusta (venäjää?) kyljessä. Voiskohan olla joku matkamuistotiuku, vai mitäkähän lienee





