Kello oli ensimmäinen meikäläiselle, valitettavasti oli ottanut kyntöraurasta tai muusta osumaa. Oli heikko signaali ja melko syvällä, mutta onneksi katsoin.
Ihmeellisen ohutseinämäinen kello ja jotain kirjoitusta (venäjää?) kyljessä. Voiskohan olla joku matkamuistotiuku, vai mitäkähän lienee






