






Pitää laittaa kuvia pelloista ja ympäristöstä kun ehdin...







Olen saanut selville, että ehkä lyijysineteillä ainakin sinetöitiin/suljettiin viljasäkkejä aikoinaan...Panda kirjoitti:Mihinkä noita lyijysinettejä on käytetty? En ole löytänyt itse yhtään..
Napit on hienoja! Ikää on osalla taatusti tuhottomasti.
Osaatko antaa sormukselle ikää?
Hienoa!!!




Panda kirjoitti:Tältä pellolta löytyi paljon kolikoita, en nyt muista mutta reilusti yli kymmeneen menee. Löytöpaikkojen perusteella on joskus kätkö ollut joka on hajonnut pellon muokkauksen yhteydessä.
![]()
Olet varmaankin kahlannut tuon ees taas
Miten ihmeessa noilta pelloilta olet niin monia kolikoita loytanyt? Aikoinaan niissa varmaankin jotain aktiviteettia on taytynyt olla. Nyt alankin kahlaamaan ensi kesana noita peltoja enemman...
















