Hei
Osaisiko joku kertoa Helsingin rantojen painolastipaikoista? Tiedän Mustikkamaan, mutta mitkä muut alueet voisivat olla tutustumisen arvoisia? Olen ihan untuvikko näissä asioissa, tosin olen aina tuntenut kiinnostusta kiviin.. jostain kumman syystä on rentouttava kuljeskella rannoilla kiviä katsellen Löytyykö täältä samanhenkisyyttä..? Aarteenetsintä metallinpaljastimella kuulostaa jännittävältä; muuta käsitystä minulla ei siitä olekaan Olisi hauska päästä jollakin tavoin mukaan toimintaan..
Purjelaivojen painolastipaikat
Re: Purjelaivojen painolastipaikat
Kyllä täällä kiviporukkaakin löytyy. Helsingissä on kivikerhoja joihin kannattaa olla yhteydessä, sieltä löytyy tietoa kiviasioista. Ainakin Kallahden kivikerho toimii Vuosaaren suunnalla, löytyy netistä.
Metallinetsintä harrastus jutut löytyy tietysti tältä sivustolta parhaiten.
Metallinetsintä harrastus jutut löytyy tietysti tältä sivustolta parhaiten.
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Surukseni minun on kerrottava, että Helsingissä melkein kaikki rannat on viime vuosikymmenien täyttömaata, varsinkin kantakaupungin ja Lauttasaaren osalta, Suomenlinnassa on vielä jäljellä purjelaivakauden rantaa mutta sinne ei parane lähteä kuokkimaan. Suosittelen jotain muuta satamapaikkaa kohteeksi, niitä löytyy lännessä ja idässä vielä muutama.
Äääh, tylsää kun kaikki hieno pilataan..
No, Helsinki on siitä asiasta kuuluisa
Kyllä vaan! Pitäis lähteä täältä pois
Missäs onkaan tässä maassa ne parhaat rannat, joilta voi vielä jotain löytää? Sitten kun tuo lumentulo taas vähäksi aikaa loppuu
Missäs onkaan tässä maassa ne parhaat rannat, joilta voi vielä jotain löytää? Sitten kun tuo lumentulo taas vähäksi aikaa loppuu