Mitäs tänään?

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
RJR
Kunniajäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 08 Loka 2007, 21:54
Paikkakunta: Oripää Finland

Mitäs tänään?

Viesti Kirjoittaja RJR »

Ilma on sitten hieno. Ottaiskohan XTerran vai kameran vai molemmat? Sisällä ei tällä ilmalla voi olla.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä :) ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Avatar
RJR
Kunniajäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 08 Loka 2007, 21:54
Paikkakunta: Oripää Finland

Viesti Kirjoittaja RJR »

No, tuli tehtyä skootterille tarkka keväthuolto ja se vei aikansa.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä :) ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Grave Digger
Raavas Tonkija
Viestit: 527
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 22:02

Viesti Kirjoittaja Grave Digger »

pienet sille, huomenna 8)
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
kivi
Innostunut Etsijä
Viestit: 83
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 23:43

Viesti Kirjoittaja kivi »

Huomenna alkaa sitten roinaa nousemaan maasta, kun haen laitteen matkahuollosta. :wink: Voihan se olla etten saa sitä piippaamaan kun en malta ohjeita kuitenkaan lukea. 8)
joosekoo
Metallinetsijä
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Elo 2009, 05:56
Paikkakunta: jämsä (jämsänkoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joosekoo »

kivi kirjoitti:Huomenna alkaa sitten roinaa nousemaan maasta, kun haen laitteen matkahuollosta. :wink: Voihan se olla etten saa sitä piippaamaan kun en malta ohjeita kuitenkaan lukea. 8)
anteeksi tyhmä kysymys........mutta mitkä ne ohjeet on ????? :D
ground search metal dedector,,,, garrett ace 250 ,,,,TODELLA taittuva lapio,,,,,istutus lapio,,,, ja paljon aikaa. ja innostusta....
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Sissus, tää on lukenu ohjekirjan toistakymmentä kertaa, sekä suomeks että englanniks :shock: :shock: 8) . Siinäkö se vika että tuntuu kuin oisin taas koulussa kun meen piippaileen :oops:
Grave Digger
Raavas Tonkija
Viestit: 527
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 22:02

Viesti Kirjoittaja Grave Digger »

minä olen myös lukenut e-tracin ohjeet noin viisikertaa, valitettavasti ovat englanniksi joten sama kuin olisi jättänyt kokonaan lukematta. ja se mitä osasin viimekaudella, en muista enää...
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Ekomasteri
Kunniajäsen
Viestit: 1606
Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29

E-Trac

Viesti Kirjoittaja Ekomasteri »

Grave Digger kirjoitti:minä olen myös lukenut e-tracin ohjeet noin viisikertaa, valitettavasti ovat englanniksi joten sama kuin olisi jättänyt kokonaan lukematta. ja se mitä osasin viimekaudella, en muista enää...
Divepointilta löytyy E-Trac suomenkielinen ohjekirja. Myös minulta löytyy sama opus. :wink:
-Golden King DPR Plus -XP-Deus -Garrett pro pointer
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Re: E-Trac

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

Ekomasteri kirjoitti:
Grave Digger kirjoitti:minä olen myös lukenut e-tracin ohjeet noin viisikertaa, valitettavasti ovat englanniksi joten sama kuin olisi jättänyt kokonaan lukematta. ja se mitä osasin viimekaudella, en muista enää...
Divepointilta löytyy E-Trac suomenkielinen ohjekirja. Myös minulta löytyy sama opus. :wink:
...skanneri käyttöön ja jakoon meille E-Tracin omistajille :wink:
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Ekomasteri
Kunniajäsen
Viestit: 1606
Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29

Re: E-Trac

Viesti Kirjoittaja Ekomasteri »

Akke65 kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti:
Grave Digger kirjoitti:minä olen myös lukenut e-tracin ohjeet noin viisikertaa, valitettavasti ovat englanniksi joten sama kuin olisi jättänyt kokonaan lukematta. ja se mitä osasin viimekaudella, en muista enää...
Divepointilta löytyy E-Trac suomenkielinen ohjekirja. Myös minulta löytyy sama opus. :wink:
...skanneri käyttöön ja jakoon meille E-Tracin omistajille :wink:
Skanneria ei tarvita on meinaan jo valmiiksi sähköisessä muodossa 8) Ken tarvitsee suomennoksen laittakoon yksityisviestiä meikälle :wink:
-Golden King DPR Plus -XP-Deus -Garrett pro pointer
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Re: E-Trac

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

Ekomasteri kirjoitti:
Akke65 kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti: Divepointilta löytyy E-Trac suomenkielinen ohjekirja. Myös minulta löytyy sama opus. :wink:
...skanneri käyttöön ja jakoon meille E-Tracin omistajille :wink:
Skanneria ei tarvita on meinaan jo valmiiksi sähköisessä muodossa 8) Ken tarvitsee suomennoksen laittakoon yksityisviestiä meikälle :wink:

...laitettu
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
kivi
Innostunut Etsijä
Viestit: 83
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 23:43

Viesti Kirjoittaja kivi »

joosekoo kirjoitti:
kivi kirjoitti:Huomenna alkaa sitten roinaa nousemaan maasta, kun haen laitteen matkahuollosta. :wink: Voihan se olla etten saa sitä piippaamaan kun en malta ohjeita kuitenkaan lukea. 8)
anteeksi tyhmä kysymys........mutta mitkä ne ohjeet on ????? :D
Käyttöohjeita meinasin. :) :)
Pikkasen testailin pihalla laitetta ja täytyy sanoa että aivan pihalla olin säädöistä ja nappiloista. Mutta rautaa on jokapaikassa jos uskoo niitä piippauksia. :shock: Köyhää porukkaa siellä on liikkunu kun ei yhtään kolikkoa vielä löytyny. :( Nyt pitääkin alkaa ohjeita lukemaan. :P
Avatar
RJR
Kunniajäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 08 Loka 2007, 21:54
Paikkakunta: Oripää Finland

Viesti Kirjoittaja RJR »

Hvalstrand http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... php?t=2375 uudelleen huomenna aikaisin aamulla.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä :) ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Vastaa Viestiin