Kuvasta puuttuu Jabra BT2045 bluetooth handsfree, joka oli kuvanottohetkellä laturissa. Yläreunan rinkula on hopeasormus KJ ja 925 leimoilla. Oikean yläreunan putkilo on ns. nuuskatykki.
Niinhän sitä luulisi, mutta aina niitä vain tuntuu löytyvän. Harmi kun niitä ei löydy kuitenkaan niin paljon kuin 3-4 vuotta sitten. Se on tuo kortti-, lähi ja mobiilimaksaminen "myrkkyä" puistokolikonmetsästäjälle. Kanssaharrastajia ei voi syyttää, koska vaikuttaa siltä että myös viinapullonkorkit on vähenemään päin Kuopion puistoissa.Haarukka kirjoitti:Luulis että sekin maan kolkka olisi pikku hiljaa puistokolikoista tyhjä
Hauska tarinaNiksu kirjoitti: ↑18 Heinä 2018, 21:37 Tänään kävin harrastamassa helteessä puistopiippailua. Löydöt eivät olleet mitään ihmeellistä:
Ja sitten yksi hyvän mielen sattumus tältä reissulta: Olin etsimässä Valkeisenlammen rantoja, kun eräs nuorimies tuli kysymään että mitä teen. Minä tietysti kerroin, että harrastan metallinetsintää. Mies sitten kertoi, että hänen ystävättäreltä putosi juuri hiuspinni ja viitsisinkö tulla etsimään. MInä tietysti olin innokas tulemaan etsimään. Kysyin naiselta että mihin pinni katosi ja hän sanoi että juuri hänen eteensä. Minä huispasin siinä hetken, bonkasin erittäin selkeän rautasignaalin, pinpointtasin sen ja siinähän se hiuspinni olikin. Ojensin pinnin naiselle ja sain palkaksi kiitokset kauniin hymyn kera.![]()