
Ensimmäiset kolikot...
Ensimmäiset kolikot...
No niin ensimmäiset kolikot löytyivät tänään. Ovat tosin tämän päivän valuttaa, mutta tulipahan todistettua itselle, että löytyyhän niitä ja yllättävistä paikoista. Lisäksi löytyi nuo metalliesineet. Tuo yksi lienee puukonterän pätkä. Tein havainnon ko. polkua kulkiessani, että ACE piippailee eräitten kivilajien kohdalla aika voimakkaasti. Kivet näyttivät kylläkin aivan tavallisilta, enkä alkanut niitä pilkkomaan tarkempia tutkimuksia varten.


Garrett AT Pro, Garrett Pro-Pointer, Fiskarsin ja Minelabin maantonkijat. GTN-60
Hyvässä kunnossakin ovat vielä löytämäsi kolikot. Muutaman kerran olen kahvilan tädille antanut löytämiäni mustuneita löytökolikoita, ja hän on ne epäillen ottanut vastaan, mutta olen havainnut hyväksi sijoituspaikaksi nuo löytökolikot: Parkkimittarit! ja tietysti RAY:n automaatit jos niitä harrastaa... 
Itse kävin Ace 250:llä paikallisella rantalentiskentällä, ja puolen tunnin saalis oli 4,75 Eur. Hyvä tuntipalkka, helppo homma
Itse kävin Ace 250:llä paikallisella rantalentiskentällä, ja puolen tunnin saalis oli 4,75 Eur. Hyvä tuntipalkka, helppo homma
ML Excalibur 800
C.Scope CS660
Garrett Ace 250 (Ex.)
"Deep Scope" GC-1013 (Ex.)
C.Scope CS660
Garrett Ace 250 (Ex.)
"Deep Scope" GC-1013 (Ex.)
Tuo 50 senttisen kuntoa vähän ihmettelin. Lähes lyönti kirkaassa kunnossa! Löytyi tuon euron kolikon kanssa samasta kohdasta, sillä erotuksella, että euron kolikko oli sammalen alla ja tuo puolikas oli pystyssä sammalessa siten, että sen reuna näkyi kun pistin nenän lähelle sammalikkoa...JaNo74 kirjoitti:Hyvässä kunnossakin ovat vielä löytämäsi kolikot. Muutaman kerran olen kahvilan tädille antanut löytämiäni mustuneita löytökolikoita, ja hän on ne epäillen ottanut vastaan, mutta olen havainnut hyväksi sijoituspaikaksi nuo löytökolikot: Parkkimittarit! ja tietysti RAY:n automaatit jos niitä harrastaa...
Itse kävin Ace 250:llä paikallisella rantalentiskentällä, ja puolen tunnin saalis oli 4,75 Eur. Hyvä tuntipalkka, helppo homma
Garrett AT Pro, Garrett Pro-Pointer, Fiskarsin ja Minelabin maantonkijat. GTN-60
